اصلاح مشکلات شهرداری شوشتر در مدت‌زمان کوتاه امکان پذیر نیست

خورنا: سخنگوی شورای اسلامی شهر شوشتر گفت: اصلاح مشکلات در مدت زمان کوتاهی در شهرداری شوشتر غیرممکن است و باید به ترمیم رابطه بین مردم و شهرداری بپردازیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، سید محمدرضا حسینی‌مرعشی ظهر امروز پس از دیدار اعضای شورای اسلامی شهر با مدیران و کارشناسان شهرداری شوشتر اظهار کرد: مشکلات شهرداری شوشتر را نمی‌توان یک شبه حل کرد و به این دلیل نیازمند زمان برای رفع مشکلات هستیم.

وی افزود: شهرداری بنگاه اقتصادی است که بر اساس مشارکت مردم و اعتماد عمومی به این مرکز و با چرخش مالی مردم می‌چرخد و به این دلیل باید تلاش کنیم تا رابطه میان مردم و شهرداری را ترمیم کنیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر شوشتر خاطرنشان کرد: مردم در سهولت اجرای کارهایشان در شهرداری انتظاراتی دارند که باید به این انتظارات توجه کرد و تکریم ارباب رجوع را برای افزایش اعتماد مردمی و رجوع مردم به این بنگاه اقتصادی بیشتر و بیشتر کرد و به این دلیل نیازمند اصلاح شرایط کنونی هستیم.

حسینی مرعشی با اشاره به اینکه باید مشتری مدار باشیم، گفت: مطمئنا حقوق و مزایای کارکنان شهرداری شوشتر از اعتبارات جاری تامین می‌شود و اگر مردم با شهرداری قهر نباشند اعتماد کرده و معوقات خود را در عوارضات پرداخت می‌کردند و مشکلی در پرداخت حقوق در شهرداری نداشتیم.

*شورا رابط مردم و شهرداری است

حسینی مرعشی با تاکید بر اینکه رابط مردم و شهرداری هستیم، خاطرنشان کرد: در حال حاضر رابط میان مردم و شهرداری هستیم و از طرفی باید به مردم پاسخگو باشیم و از سویی دیگر باید مدافع حقوق شهرداری باشیم و این کار بسیار دشوار است.

وی تاکید کرد: از پرنسل و مدیران شهرداری شوشتر انتظار داریم تا تکریم ارباب رجوع را در دستور کار خود قرار دهند و به این دلیل این مهم را به جد پیگیری می‌کنیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر شوشتر افزود: ارتقای درجه شهرداری شوشتر از هشت به ۹ که در حال حاضر مقدمات آن نیز فراهم شده است باید در دستور کار قرار گیرد.

وی تاکید کرد: رفع مشکلات در چارت نیروی انسانی و تشکیل برخی سازمان‌های شهرداری شوشتر درگرو این ارتقای درجه است که شورای شهر این مهم را پیگیری خواهد کرد.