شهردار رامشیر هفته آینده انتخاب می‌شود

خورنا: رئیس شورای اسلامی شهر رامشیر گفت: اعضای شورای شهر رامشیر در حال رایزنی برای انتخاب شهردار هستند و نتیجه آن تا هفته آینده اعلام می‌شود.

رحیم قیم اظهار کرد: شورای اسلامی شهر توانمندی‌های زیادی دارد و از نظر قانونی نیز اختیارات زیادی برای آن در نظر گرفته شده است و باید از این توانمندی قانونی برای رفع مشکلات مردم استفاده کرد.

وی با بیان اینکه هماهنگی بین اعضای شورا و شهرداری به بهبود خدمات شهری کمک می‌کند تصریح کرد: اعضای شورای شهر رامشیر در حال رایزنی و بررسی سوابق و برنامه‌های نامزدها برای انتخاب شهردار هستند و نهایتا تا هفته آینده شهردارانتخاب می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر رامشیر خاطرنشان کرد: وجود افرادی از طیف‌های مختلف فکری، سیاسی و اجتماعی برای تصدی شهرداری نشان دهنده فضای باز انتخاب و گزینش است.

وی با بیان اینکه انتخاب شهردار باید در فضایی به دور از نفاق و تفرقه باشد عنوان کرد: بین اعضای شورای رامشیر اختلافات کارشناسی و تخصصی وجود دارد اما اینکه آنها با هم خصومت و درگیری داشته باشند نیست.

قیم در پایان اضافه کرد: یک شهردار توانمند، کارآمد، بدون حاشیه، خلاق، با برنامه و آشنا با مشکلات شهری می‌تواند در راستای رفع مشکلات گام‌های موثری بردارد.