دولت سیب‌زمینی خریده اما پولش را نمی‌دهد

خورنا: نماینده فلاورجان در مجلس امروز چهارشنبه طی تذکری شفاهی در صحن علنی مجلس اظهار داشت: امسال شهرستان فلاورجان و کل استان اصفهان با پدیده خشکسالی مواجه‌اند، تعدادی از کشاورزان که با بدبختی مقداری سیب‌زمینی کشت کرده بودند، دولت محصول آنها را به قیمت تضمینی خریداری کرد ولی با گذشت ۴ ماه از زمان تحویل سیب‌زمینی‌ها به دولت هنوز پولی دریافت نکرده‌اند.
نماینده فلاورجان در مجلس امروز چهارشنبه طی تذکری شفاهی در صحن علنی مجلس اظهار داشت: امسال شهرستان فلاورجان و کل استان اصفهان با پدیده خشکسالی مواجه‌اند، تعدادی از کشاورزان که با بدبختی مقداری سیب‌زمینی کشت کرده بودند، دولت محصول آنها را به قیمت تضمینی خریداری کرد ولی با گذشت ۴ ماه از زمان تحویل سیب‌زمینی‌ها به دولت هنوز پولی دریافت نکرده‌اند.

سید ناصر موسوی گفت: بدهی کشاورزان به بانک‌ها هر ساعت و هر لحظه محاسبه می‌شود و دیرکرد آن را از کشاورزان می‌گیرند ولی متاسفانه سه ماه است که پول کشاورزان به آنها داده نشده است که این مسئله کشاورزان را با مشکل مواجه کرده است.

وی همچنین در تذکری دیگر گفت: چند روز گذشته در برخی شهرستان‌ها از جمله فلاورجان قطعی تلفن همراه داشتیم. البته اختلال‌های زیادی در تماس‌های تلفن همراه وجود داشت و بعضا تماسی گرفته می‌شد که بعد از یک ثانیه تماس قطع می‌شد.

موسوی ادامه داد: وزیر ارتباطات گفت که ما دیگر مشکلی در مورد قطعی تلفن همراه نداریم‌ ولی اختلالات اخیر مردم را نگران کرده است.

نماینده فلاورجان در تذکری دیگر به صنعت نساجی در استان اصفهان اشاره کرد و اظهار داشت: این صنعت در حال نابودی است. یعنی کارخانجات نساجی به دلیل واردات بی‌رویه پارچه از چین و کشورهای دیگر در حال تعطیلی هستند.

وی خاطرنشان کرد: ما می‌خواهیم در کشور ۲٫۵ شغل ایجاد کنیم ولی از سوی دیگر کارخانه‌ها در حال تعطیل شدن هستند.