سلحشور رسما از بازیگران زن سینما عذر خواهی کرد

خورنا: روز گذشته متنی با امضای ترانه علیدوستی، پگاه آهنگرانی، نگار جواهریان، هانیه توسلی و باران کوثری در واکنش به اظهارات اخیر فرج‌الله سلحشور منتشر شد. در پی آن فرج‌الله سلحشور رسماً از همه بازیگران زن عذرخواهی کرد.

روز گذشته متنی با امضای ترانه علیدوستی، پگاه آهنگرانی، نگار جواهریان، هانیه توسلی و باران کوثری در واکنش به اظهارات اخیر فرج‌الله سلحشور منتشر شد. در پی آن فرج‌الله سلحشور رسماً از همه بازیگران زن عذرخواهی کرد.

فرج‌الله سلحشور در گفت‌وگو با شبستان که در پی انتشار بیانیه جمعی از بازیگران سینمای ایران پیرامون مصاحبه‌ای که جدیدا از این کارگردان منتشر شد، عنوان داشت: بازیگران ایرانی حق دارند که نسبت به حرف‌های من واکنش نشان‌دهند و با توجه به گفت‌وگویی که یکی از خبرگزاری‌ها از من منتشر کرد به آنها حق می‌دهم.

وی ادامه داد: من با صحبت‌های خودم قصد داشتم که نسبت به دعوت آنجلینا جولی به ایران واکنش نشان دهم و بگویم که سینمای ایران هرزه‌خانه نیست.

وی با اشاره به پاکی بازیگران زن سینمای ایران اضافه کرد: در سینمای ایران زنان بازیگر پاک و هنرمند و فرهیخته بسیار داریم. من در فیلم‌های خودم با بازیگران بسیاری چون کتایون ریاحی و الهام حمیدی و… کار کرده‌ام و همه آنها از طرز رفتار من راضی هستند.

سلحشور افزود: ما برای همه بازیگران در ایران احترام قائلیم اما بازیگران ناباب نیزدر سینمای ایران وجود دارند.

کارگردان سریال و فیلم سینمایی یوسف پیامبر در پایان خاطرنشان کرد: از طریق همین رسانه از همه بازیگران زن ایرانی عذرخواهی می‌کنم.