درگیری مسلحانه با پلیس در آبادان

به گزارش خورنا به نقل از خبرگزاری فارس ، مهدی محسنی اظهار داشت: بنابر اطلاعات رسیده پلیس مبنی بر این متهم شرور مسلح تحت تعقیب که به اتهام قتل عمد در سال گذشته و هم چنین ترور نافرجام دادستان شهرستان هندیجان، تحت تعقیب پلیس قرار داشت با چند نفر از قاچاقچیان مواد مخدر در شهرستان قرار ملاقات گذاشته است.
وی افزود: در این راستا مأموران پلیس آگاهی، امنیت و یگان امداد به محل اعزام شدند که متهمان پس از مشاهده مأموران با دو دستگاه خودرو با برخورد به خودروی ماموران و تیراندازی اقدام به فرار کردند.
رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان خاطرنشان کرد: در نتیجه عوامل پلیس با رعایت قانون به کارگیری سلاح و تیراندازی هوایی به تعقیب خودروها پرداختند و آنها را دستگیر کردند.
وی از کشفیات این تعقیب و گریز خبر داد و گفت: سرانجام با متوقف کردن دو خودرو اشرار را دستگیر و یک قبضه اسلحه شکاری از آنان کشف کشف و ضبط کردند.
محسنی ادامه داد: همچنین متهم به قتل فراری که در یک منزل مخفی شده بود با گروگان گرفتن افراد داخل خانه و تیراندازی به سمت مأموران و زخمی کردن دو تن از پرسنل قصد فرار داشت که با اصابت گلوله به هلاکت رسید.
به گفته وی در منزل یک قبضه سلاح کلت کمری به همراه دو عدد تیر جنگی کشف شد.
رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان یادآور شد: متهم به قتل عمد و عامل ترور نافرجام دادستان شهرستان هندیجان در پی درگیری مسلحانه با مأموران به هلاکت رسید.
وی با اشاره به اینکه همه تلاش نیروی انتظامی در راستای حفظ امنیت و آرامش شهروندان است، گفت: امنیت کامل منطقه جز با همکاری دو جانبه شهروندان با پلیس محقق نخواهد شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *