انتخاب شهردار خرمشهر بار دیگر به تعویق افتاد

خورنا: رئیس شورای اسلامی شهر خرمشهر گفت: به دلیل غایب بودن مجدد چهار عضو شورا در جلسه انتخاب شهردار این شهر، این روند بار دیگر به تعویق افتاد.

سیدمحمد ادریس‌پور اظهار کرد: عصر روز گذشته دومین جلسه انتخاب شهردار خرمشهر در محل شورا برگزار شد و باز هم چهار نفر از اعضا غایب جلسه بودند.

وی افزود: به دلیل اینکه حداکثر باید دو سوم اعضا در جلسه حضور پیدا کنند تا جلسه رسمیت داشته باشد ما نیز مجبور به موکول کردن این روند به روز دیگری شدیم.

رئیس شورای اسلامی شهر خرمشهر تصریح کرد: در جلسه روز گذشته هفت نفر حضور داشتند و حداقل باید هشت عضو حضور به هم می‌رساندند تا جلسه رسمیت پیدا می‌کرد.

وی در خصوص غیبت برخی اعضای شورا در جلسات اضافه کرد: این افراد معتقدند که برای معرفی گزینه‌ها، فراخوانی صورت نگرفته است و دو گزینه‌ای که برنامه‌های خود را ارائه داده‌اند برای سمت شهرداری مناسب نیستند.

ادریس‌پور با بیان اینکه برخلاف نظر دوستان هر دو گزینه برنامه‌های خوبی ارائه دادند، عنوان کرد: البته اگر جلسه رسمیت پیدا می‌کرد مطمئنا یکی از دو گزینه تصدی مدیریت شهرداری برای این پست انتخاب و با حداکثر آرا معرفی می‌شد.

وی با بیان اینکه برای حل این مشکل از امام جمعه و فرماندار خرمشهر انتظار داریم وارد عمل شوند گفت: امیدواریم با انتخاب شهردار جدید بتوان هر چه سریع‌تر مشکلات شهر را سر و سامان داد زیرا تعویق در انتخاب مدیر سامانه شهری به ضرر شهر و شهروندان خواهد بود.