جمعیت هلال احمر بهبهان رتبه برتر استان خوزستان شد

خورنا: جمعیت هلال احمر بهبهان رتبه برتر استان خوزستان شد.

رئیس جمعیت هلال احمر بهبهان در جشن یکسالگی باشگاه امدادگران و نجاتگران بهبهان به خبرنگار خورنا گفت: سال گذشته در تاریخ ۱۷ شهریور اولین دوره انتخابات شورای باشگاه امدادگران و نجات گران جمعیت هلال احمر بهبهان را برگزار کردیم و نمایندگانی از امدادگران به عنوان شورای باشگاه انتخاب شدند ، همچنین  دبیرانی تعیین شدند که توانستند بازوان توانمندی برای ارتباط بین مسئولین و امدادگران باشند.

شهبازی مقدم  ادامه داد: با همکاری خوبی که اعضای شورا و دبیران باشگاه با جمعیت هلال احمر داشتند توانستیم به اهدافی که از قبل پیش بینی شده بود برسیم.

وی همچنین گفت: با توجه به حضور به موقع در زمان وقوع حوادث توسط امدادگران بهبهان و انجام کارهای فوق برنامه که توسط واحد بهبهان برای امدادگران انجام گرفت، شعبه هلال احمر بهبهان به عنوان شعبه برتر در حوزه امداد و نجات انتخاب شد که این مهم میسر نبود به جز با همکاری همه امدادگران که با همدلی به این مهم دست پیدا کردند .

رئیس جمعیت هلال احمر بهبهان تعداد اعضای باشگاه امادگران و نجات گران بهبهان را ۱۷۰ نفر اعلام کرد و افزود : از این تعداد ۶۲ خانم و مابقی را آقایان تشکیل می دهند.

گفتنی است : هلال احمر بهبهان به عنوان شعبه نمونه استان و همچنین واحد جوانان هلال احمر بهبهان نیز رتبه نخست استان را به خود اختصاص داد.