یک ردیف بودجه در شرکت ملی گاز ایران جهت پرداخت عوارض به شهرداری آغاجاری در نظر گرفته شد

خورنا: سخنگوی شورای شهر آغاجاری گفت: یک ردیف بودجه در شرکت ملی گاز ایران جهت پرداخت عوارض به شهرداری آغاجاری در نظر گرفته شد.

مهدی طلاوری عضو و سخنگوی شورای شهر آغاجاری در گتفگو با خبرنگار خورنا در آغاجاری، برنامه چهار سال آینده منتخبان مردم  را تشریح کرد.

سخنگوی محترم شورای اسلامی شهر آغاجاری به نمایندگی از طرف همه ی اعضای شورای دوره ی چهارم از حضور پرشور مردم در صحنه ی انتخابات و خلق حماسه ی سیاسی تقدیر و تشکر نموده و عنوان نمودند که شورای دوره چهارم به نحو احسن و در چارچوب قانون خواسته های شهروندان را برآورده خواهند کرد.

وی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های اعضای شوراهای گذشته از خداوند منان برای ایشان توفیق روز افزون مسئلت نمودند.

طلاوری در ادامه بیان داشت: شورای اسلامی شهر به دور از حب و بغض های شخصی و در کمال وحدت و همدلی با اکثریت آراء نسبت به انتخاب هیئت رئیسه و ابقای شهردار توانمند و سخت کوش شهرمان جناب آقای مهندس ره انجام در همان جلسات اولیه اقدام لازم را بعمل آوردند.

عضو شورای شهر آغاجاری در ادامه گزارش مختصری از سفر دو روزه به تهران به همراه ریاست محترم شورا و شهردار محترم و دیدار با نماینده ی محترم مجلس جناب آقای شریعتی و پیگیری ایشان و دیدار با وزیر محترم نفت در خصوص چاه نفت، دیدار با مسئولین سازمان شهرداری ها در خصوص تجهیز شهرداری به ماشین آلات سنگین، دیدار با ریاست محترم خدمات رفاهی اجتماعی شرکت ملی نفت ایران، دیدار با ریاست محترم امور حقوقی شرکت ملی گاز ایران، دیدار با ریاست محترم برنامه ریزی سازمان شهرداری های کشور به سمع و نظر شهروندان رساندند و بیان نمودند که در خصوص ورودی از سمت امیدیه نیز پیگیری لازم انجام گرفته و شروع به کار شده است و پس از برگزاری جلسات متعدد با مسئولین شرکت ملی گاز ایران خوشبختانه یک ردیف بودجه در شرکت ملی گاز ایران جهت پرداخت عوارض به شهرداری آغاجاری در نظر گرفته شده است.

وی در پایان بیان نمودند که اعضای شورا بصورت روزانه در محل دفتر شورا جهت پاسخگویی به شهروندان حضور داشته و در روزهای شنبه و سه شنبه به همراه شهردار محترم و مسئولین دفتر فنی در محله های مختلف حضور خواهیم داشت و هدف ما رسیدگی به امور همه ی همشهریان عزیز می باشد.

طلاوری در پایان بیان داشت: نه تنها یک قشر خاص و انتظار داریم که شهروندان با انتقادات سازنده خود ما را در برآوردن خواسته ها و اهداف و در راستای پیشرفت شهرمان یاری نمایند.

انتهای خبر/ حسین رحمتی