نماینده مردم خرمشهر: هیچ‌گاه نظر خود را به شورا تحمیل نمی‌کنم

خورنا: نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ‌گاه نظر خود را برای انتخاب شهرداری این شهر به شورا تحمیل نمی‌کنم.

عبدالله سامری اظهار کرد: در ابتدا باید از همه مردم شریف شهرستان خرمشهر که در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای امسال در پای صندوق‌های رای حضور پیدا کردند و حماسه‌ای که مدنظر مقام معظم رهبری بود را تحقق بخشیدند تشکر و قدردانی کرد.

وی افزود: شهروندان خرمشهری افرادی بزرگوار و دارای فکر و صاحب ایده هستند که خوشبختانه هیچ‌گاه نمی‌توان نظری را بر آنان تحمیل کرد و در واقع باید گفت شورای شهر و اعضایی که بر این سمت انتخاب شده‌اند نیز نتیجه خواست مردم هستند.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اما متاسفانه چندی‌ست که توسط عده‌ای اراذل و اوباش تفکری در شهر رواج پیدا کرده نماینده خرمشهر قصد دارد نظر خود را برای انتخاب شهردار به شورا تحمیل کند.

* از زمانی که نماینده شده‌ام ریشه خیانت‌هایشان خشکیده است

وی با تکذیب این طرز تفکر غلط خاطرنشان کرد: این افراد تنها قصد تشویش اذهان عمومی را دارند و چون از زمانی که به عنوان نماینده مردم انتخاب شده‌ام ریشه خیانت‌هایشان به مردم خشکیده شده است قصد تخریب من و بر هم زدن آرامش شهر را دارند.

سامری با اشاره به خصیصه‌های یک شهردار موفق و خوب اضافه کرد: شهردار باید با مسئولان شهر ارتباطی موفق و مطلوب داشته باشد و تک‌روی نکند.

وی با بیان اینکه شهردار به انتخاب ۱۱ عضو شورا انتخاب خواهد شد گفت: این رویه به معنای همدلی و همفکری است پس نمی‌توان یک تنه کارها را پیش برد و در راستای رفع مشکلات مردم اقدام کرد.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد شورای قبلی این شهر عنوان کرد: برای شهرداری و شورای سوم این شهر اعتبارات بسیار، ارزش افزوده و عوارض آلایندگی را دریافت کردم اما متاسفانه شاهد آن بودیم که هیچ تحرک و پویایی برای رفع مشکلات شهر و شهروندان صورت نگرفت.

* شورای قبل خرمشهر را نابود کرد

وی ادامه داد: در واقع شورای قبلی شهر را به سوی نابودی کشاند و امروز همین امر بوده که روزانه صدها تن از شهروندان را به سوی دفتر نماینده و گلایه‌مندی از وضعیت بخش‌های مختلف شهری سوق می‌دهد.

سامری همچنین عنوان کرد: مردم امروز ار خرمشهر به عنوان روستا و ده نام می‌برند و به جرات می‌توان گفت این شوراست که می‌تواند خرمشهر را از این وضعیت فعلی خارج سازد.

وی با بیان اینکه در دوره پیش شورای شهر خرمشهر شاهد ورود پیمانکاران غیربومی در این منطفه بودیم گفت: شهرداری و شورای شهر باید با اعتقاد بر بومی گرایی نیروهای شهری را حمایت کرده و از ورود افراد غیربومی برای انجام پروژه‌ها خودداری کنند.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اعضای شورای شهر امروز دوستان بسیار خوب من هستند افزود: این امر دلیل بر این نمی‌شود که نظر من تاثیری در انتخاب شهردار آینده این شهر داشته باشد.

وی اظهار کرد: اعضای شورا با برگزاری جلساتی در خصوص انتخاب شهردار باید بهترین گزینه را برای تصدی و مدیریت شهرداری این شهر انتخاب کنند تا بتوان خرمشهر را از وضعیت رکود و سکون فعلی خارج کرد.