انتخاب شهردار خرمشهر به سه‌شنبه موکول شد

خورنا: رئیس شورای اسلامی شهر خرمشهر گفت: با توجه به ترک جلسه چهار عضو از مراسم انتخاب شهردار خرمشهر، انتخاب مدیریت شهرداری به سه شنبه موکول شده است.

سیدجواد ادریس‌پور اظهار کرد: شب گذشته جلسه‌ای را با حضور اعضای شورای شهر و دو گزینه مدیریت شهرداری خرمشهر برگزار کردیم.

وی با ابراز رضایتمندی از این جلسه و ارائه برنامه‌های کاندیداها عنوان کرد: هر دو گزینه‌ها برنامه‌های بسیار خوب و مطلوبی را ارائه دادند و به ارائه نظرات و دیدگاه‌های خود در خصوص رفع مشکلات شهری پرداختند.

رئیس شورای اسلامی شهر خرمشهر تصریح کرد: یکی از این گزینه‌ها شهرام شاکری یوسفی و دیگری محمود لویمی بوده که در جلسه چند ساعته پرسش و پاسخ به سئوالات اعضای شورای شهر خرمشهر پاسخ دادند.

وی همچنین عنوان کرد: متاسفانه در پایان این جلسه چهار تن از اعضای شورای شهر جلسه را ترک کردند که به اعتقاد من این اقدام اعضا خیانت به مردم بوده است.

ادریس‌پور همچنین عنوان کرد: به هر حال اعضای شورا می‌توانند نظر خود را با رای موافق و یا مخالف اعلام کنند تا خللی در روند انتخاب شهردار ایجاد نشود.

وی با بیان اینکه این شهر با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می‌کند گفت: با تعامل مضاعف اعضای شورا باید گزینه موفق و کارآمدتر را انتخاب کرد تا هر چه سریع‌تر برای عمران و آبادانی شهر بتوان گام‌های متعالی‌تری برداشت.

رئیس شورای اسلامی شهر خرمشهر اضافه کرد: با تعویقی که در انتخاب شهردار ایجاد شده امروز دعوت‌نامه‌ای را مجددا به اعضای شورای شهر ارسال می‌کنیم تا سه شنبه نوزدهم شهریورماه سال جاری جلسه‌ بعدی را برگزار کنیم.