تجهیز دانشگاه پیام نور بهبهان به فیبر نوری

خورنا: رئیس دانشگاه پیام نور بهبهان گفت: دانشگاه پیام نور بهبهان در راستای ارتقای سرعت اینترنت با ۲۰ میلیون تومان اعتبار به فیبر نوری متصل شد.

غلام عباس محمدحسنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان اظهار داشت: با آغاز سال تحصیلی جدید روند اجرای پروژه‌های عمرانی و خدماتی دانشگاه سرعت قابل توجهی به خود گرفت.
وی با اشاره به اینکه تجهیز و توسعه خدمات الکترونیکی و اینترنتی دانشگاه در دستور کار قرار داشت، خاطرنشان کرد: امسال سایت کامپیوتر دانشگاه پیام نور بهبهان با ۲۰ میلیون تومان اعتبار به شبکه فیبر نوری مجهز شد.
رئیس دانشگاه پیام نور بهبهان افزود: با اجرا و بهره‌برداری از این پروژه امکانات الکترونیکی و اینترنتی این دانشگاه به میزان قابل توجهی افزایش یافت.
وی ادامه داد: از این پس اساتید و دانشجویان می‌توانند به منظور تکمیل طرح‌های تحقیقاتی و پژوهشی خود از امکانات سایت کامپیوتری دانشگاه بهره مند شوند.
محمدحسنی تصریح کرد: امسال ۸۰۰ دانشجو از طریق آزمون سراسری و دوره‌های فراگیر در دانشگاه پیام نور این شهرستان پذیرش شدند.
وی در ادامه گفت: از این تعداد ۱۵۰ دانشجو از طریق دوره‌های فراگیر و ۶۵۰ دانشجو از طریق آزمون سراسری پذیرش شدند که مراحل ثبت نام نیز به نحو احسن انجام شد.
رئیس دانشگاه پیام نور بهبهان اضافه کرد: دانشگاه پیام نور بهبهان در حال حاضر به ۳ هزار دانشجو خدمات آموزشی ارائه می‌دهد.
وی با اشاره به اهمیت تحقیق و پژوهش افزود: باید آموزش‌های ارائه شده به دانشجویان پژوهش محور باشد در همین راستا دانشگاه از طرح‌های پژوهشی دانشجویان حمایت خواهد کرد.
محمدحسنی خاطرنشان کرد: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته بتوانیم گامی بلند در راستای ارتقای سطح علمی دانشگاه برداریم.
وی با اشاره به نیازسنجی‌های انجام شده، افزود: افزایش رشته‌های دانشگاه پیام نور بهبهان همچنان توسط مسئولان در حال پیگیری است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *