صدور ۳ هزار گواهینامه مهارتی فنی و حرفه‌ای در بهبهان

خورنا: رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای بهبهان گفت: در شش ماهه نخست سال جاری تعداد ۳ هزار گواهینامه مهارتی فنی و حرفه‌ای برای کارآموزان بهبهانی صادر شد.

فرشین پودنچی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان اظهار داشت: در راستای به کارگیری نیروهای بومی متخصص مورد نیاز بازار کار، نیازسنجی در سطح ادارات، دستگاه‌های اجرایی و صنایع شهرستان بهبهان انجام شد.
وی ادامه داد: تربیت نیروی انسانی متخصص و موردنیاز بازار کار یکی از اولویت های امسال این مرکز است و دوره های مهارتی براساس نیاز بازار کار ارائه می شوند.
رئیس مرکز فنی و حرفه ای بهبهان با اشاره به اینکه تعهد آموزش مهارتی فنی و حرفه ای بهبهان در سال جاری ۵۰۰ هزار نفر ساعت است، افزود: با برنامه ریزی های انجام شده در نیمه نخست سال جاری موفق به تحقق آموزش مهارتی ۱۵۵ هزار نفر ساعت شدیم.
وی ابراز امیدواری کرد: تا پایان سال بتوانیم تعهد مرکز در زمینه ارائه آموزش‌های مهارتی را به جوانان و کارآموزان محقق کنیم.
پودنچی ادامه داد: در شش ماه نخست امسال دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای بهبهان در مراکز ثابت خواهران و برادران، زیدون، منصوریه، پادگان، روستاییان، دانشجویان و صنایع برگزار شده است.
وی تصریح کرد: تاکنون استقبال گسترده‌ای توسط جوانان منطقه از دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای مراکز بهبهان صورت گرفته است.
رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای بهبهان در ادامه با اشاره به اقدامات مطلوب انجام شده در زمینه آموزش‌های جوار صنعتی گفت: افزایش و گسترش آموزش‌های جوار صنعتی از اولویت‌هایی بوده که همچنان توسط این مرکز در حال پیگیری است.
وی اضافه کرد: تاکنون رایزنی‌های متعددی با صنایع انجام و در همین راستا نتایج مطلوبی نیز حاصل شده که امیدواریم در آینده‌ای نزدیک شاهد افزایش و گسترش آموزش‌های جوار صنعتی باشیم.
پودنچی با اشاره به برگزاری آزمون‌های فنی و حرفه‌ای افزود: در شش ماهه نخست امسال تعداد سه هزار گواهینامه فنی و حرفه‌ای برای کارآموزان بهبهانی صادر شد.
وی همچنین خاطرنشان کرد: در شش ماهه نخست امسال برنامه‌های متنوع فرهنگی از جمله برگزاری همایش حجاب و عفاف، همایش مبارزه با اعتیاد و … برگزار شد.
رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای بهبهان در پایان افزود: امیدواریم تا پایان سال شاهد تحقق برنامه‌های آموزشی و فرهنگی مرکز باشیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *