اهدای زمین برای ساخت کتابخانه مرکزی شهرستان باوی

خورنا: رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی باوی از اهدای زمین توسط شورای اسلامی و شهردار ملاثانی برای ساخت کتابخانه مرکزی خبر داد.

یوسف حمیدی اظهار کرد: یکی از مصوبات جلسات انجمن کتابخانه‌های عمومی و نهضت مطالعه مفید شهرستان باوی احداث کتابخانه مرکزی شهرستان باوی بوده است که باید هم زمین آن و هم اعتبار برای ساخت کتابخانه تامین می‌شد.

وی افزود: خوشبختانه با همکاری شورای شهر و شهردار ملاثانی زمینی به مساحت ۵۰۰ متر مربع برای احداث کتابخانه مرکزی شهرستان باوی اهدا و در اختیار این اداره قرار خواهد گرفت.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی باوی گفت: همچنین فرماندار شهرستان باوی نیز ابراز کرد در سال جاری از محل اعتبارات شهرستان برای ساخت کتابخانه مرکزی شهرستان اقدام خواهد شد و یکی از اولویت‌های ما در جلسه کمیته برنامه‌ریزی و تخصیص اعتبارات خواهد بود.

حمیدی با بیان اینکه در شهرستان باوی تعامل و ارتباط خوبی بین دستگاه‌های فرهنگی و غیر فرهنگی وجود دارد که باعث ارتقا و پیشرفت فعالیت‌ها و برنامه‌ها خواهد شد گفت: دستگاه‌های اجرایی همکاری خوبی را با کتابخانه‌های عمومی دارند و این نشان دهنده علاقه مسئولان شهرستان به مباحث فرهنگی به‌ویژه کتاب و کتابخوانی است.

وی در پایان عنوان کرد: در حال حاضر سه باب کتابخانه عمومی در شهرستان باوی فعال است.