رئیس شورای شهر اهواز: شورا به دور از هرگونه نگرش سیاسی و قومی از اهواز نگهداری کند

خورنا: رئیس شورای شهر اهواز گفت: نیاز است شورای اسلامی شهر اهواز به دور از هرگونه نگرش سیاسی وقومی از شهر نگهداری کند و پیشگام رفتارهای سالم در جامعه باشد.

رامی علاسوند در اولین جلسه علنی شورای شهر که ظهر امروز در ساختمان شورای شهر برگزار شد در نطق پیش از دستور اظهار کرد: روز ۲۴ خرداد سال جاری برگ زرینی دیگری در تاریخ ایران همیشه اسلامی شد و مردم ایران بار دیگر به فرمایش رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند.

وی ادامه داد: بعد از مراسم تحلیف کار شورا به صورت رسمی آغاز شد تا امانتدار مردم باشیم زیرا چشم مردم به ما دوخته شده است.

رئیس شورای شهر اهواز با اشاره به اینکه اهواز یک شهر کاملا شیعی و خاص است عنوان کرد: اهواز با ۲۳ هزار شهید و هزاران جانباز مثل یک نگین می‌درخشد و همچنین با خرده فرهنگ‌ها و زبان‌های مختلف از جایگاه خاصی برخوردار است.

وی خاطر نشان کرد: نیاز است به دور از هرگونه نگرش سیاسی وقومی از شهرمان نگهداری کنیم و بیش از پیش مراقب جایگاه شورا باشیم.

علاسوند با بیان اینکه شورا‌ها دغدغه‌ای به جز ضعف‌ها و تنگناهای شهر ندارد گفت: با توجه به افراد لایقی که با آرای مردم به شورا راه یافته‌اند باید محور کار خود را خدمتگزاری به مردم قرار دهیم و پیشقدم رفتارهای سالم در جامعه باشیم.

وی عنوان کرد: در حال حاضر مهم‌ترین دغدغه شورا، انتخاب یک مدیر شهری لایق است که توسعه شهر و خدمت به مردم را مرتفع سازد و این امر با همدلی و اعضای شورا امکان پذیر است.