بهره‌برداری از بندر تجاری ابوخضیر شادگان

خورنا: فرماندار شادگان گفت: در نیمه دوم سال جاری، بندر تجاری ابوخضیر شادگان به بهره‌برداری می‌رسد.

سعید فیوضی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار داشت: طی بازدید مدیر کل بنادر و دریانوردی خوزستان از بندر تجاری شادگان، موارد و برنامه‌های بندر تجاری ابوخضر مورد بررسی قرار گرفت.
وی افزود: روند اجرایی ساخت بندر تجاری شادگان بررسی شده و با تلاش‌های به عمل آمده بندر تجاری شادگان واقع در خور “ابوخضیر” تا در نیمه دوم سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.
فرماندار شادگان اضافه کرد: بررسی میزان پیشرفت احداث بخش‌های مختلف از جمله ساختمان‌های اداری، مخابرات، گمرک، گارد، آتش‌نشانی، توزین، انبارهای سرپوشیده، عرشه و اسکله، بر اهمیت بهره‌برداری این بندر تجاری افزوده است.
وی تصریح کرد: امیدواریم که این بندر در موعد مقرر به انجام برسد تا در مسیر شکوفایی و ارتقای منطقه گامی مؤثر و بنیادین باشد.
فیوضی در ادامه خواستار تلاش بیشتر و سرعت عمل عوامل اجرایی پیمانکار در احداث کامل این بندر شد.
وی میزان پیشرفت فیزیکی اجرایی این بندر را میزان ۷۰درصد عنوان کرد.
فرماندار شادگان خاطرنشان کرد: امروزه به برکت وجود رهبری و حضور در صحنه ملت ایران اسلامی روز به‌روز شاهد ترقی و پیشرفت کشور در عرصه‌های مختلف هستیم.
وی اضافه کرد: مطمئناً پیشرفت و بهره‌برداری این بندر موجب اشتغالزایی مؤثر در منطقه و ترغیب جوانان به شغل و کسب می‌شود.
فیوضی بیان کرد: البته پروژه‌های دیگری در شهرستان در حال اجرا بوده که علاوه بر ایجاد اشتغال برای جوانان منطقه، عمران و آبادانی شادگان را به همراه خواهند داشت.
وی افزود: افزایش فضاهای ورزشی و فرهنگی شادگان یکی از اولویت‌های امسال مسئولان مربوطه است.
فرماندار شادگان در پایان ابراز امیدواری کرد با همکاری و تعامل هر چه بهتر میان مسئولان در آینده‌ای نزدیک شاهد بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام در این شهرستان باشیم.