اعطای درجات به تاکسی‌داران منتخب آبادانی

خورنا: رئیس اداره تاکسیرانی آبادان از اعطای درجات به تاکسی‌داران منتخب این شهرستان خبر داد.

شهرام شاکری یوسفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: اداره تاکسیرانی آبادان در راستای ارائه خدمات بهینه و مناسب به شهروندان تاکنون اقدامات مؤثر و قابل توجهی را ارائه داده است.
وی افزود: با افزایش میل و رغبت بیشتر در تاکسی‌دار می‌توان امنیت مسافر و محیط شهری را بیش از پیش تضمین کرد.
رئیس اداره تاکسیرانی آبادان تصریح کرد: در این راستا تاکسیرانی شهرستان به ۵۰ نفر از تاکسی‌داران‌ منتخب درون شهری آبادان درجه اعطا کرده است.
وی با اشاره به ملاک اعطای درجات به تاکسی‌داران اضافه کرد:‌ درجات بر اساس پارامتر‌هایی مانند سابقه کار، نداشتن شکایت‌های مردمی و تخلفات، عضویت در خانواده شهدا، داشتن درصد جانبازی یا شرکت در جبهه‌های جنگ تحمیلی اعطا شده است.
شاکری یوسفی با اشاره به دیگر اقدامات این اداره به تاکسیداران شهرستان ادامه داد: افزودن تعداد ۳۰۰ دستگاه تاکسی و هشت سرویس مینی‌بوس به ناوگان تاکسیرانی آبادان در راستای پاسخگویی به نیاز شهروندان در دستور کار قرار دارد که در آینده‌ای نزدیک محقق می‌شود.
وی در خصوص چگونگی نحوه عملکرد خودرو‌های شخصی مسافربر نیز چنین گفت: وجود مسافربرهای شخصی در سطح شهر سبب کاهش انگیزه کار تاکسی‌داران می‌شود و اقدامات لازم در این خصوص نیز انجام گرفته است.
رئیس اداره تاکسیرانی آبادان با تقدیر از تاکسی‌داران با مسئولیت و متعهد آبادانی خاطرنشان کرد: از شهروندان می‌خواهیم در راستای حل موانع و مشکلات تاکسی‌داران و ایجاد خدمات مطلوب و بهینه‌تر توسط این قشر، همکاری و تعامل بیشتری را با این سازمان داشته باشند.
وی با اشاره به بازرسی‌های ناظران این اداره در چهارراه‌ها و میادین اصلی شهر گفت: اداره تاکسیرانی سعی در این دارد که شهروندان به ‌منظور خرید زودتر از منزل خارج شده و شب‌ها نیز بدون ایجاد مشکل ترافیک و سختی رسیدن به مقصد به منزل باز‌گردند.
شاکری یوسفی در پایان گفت: همه تلاش اداره تاکسیرانی آبادان در راستای ارتقای سطح کیفی و کمی کار تاکسی‌داران در منطقه است.