سلطانیان رئیس شورای شوشتر شد

خورنا: پس از برگزاری جلسه تحلیف شورای اسلامی شهر شوشتر نخستین جلسه در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد و «غلام سلطانیان» در این نشست به عنوان رئیس شورای این شهر انتخاب شد.

ظهر امروز در جلسه‌ای که اعضای شورای اسلامی شهر شوشتر در محل فرمانداری این شهرستان برگزار کردند غلام سلطانیان تنها عضو حاضر از شورای سوم در شورای چهارم شهر شوشتر با کسب ۱۰ رای از ۱۱ رای ماخوذه و سید محمدرضا حسینی مرعشی نیز با همین میزان رای به عنوان نائب رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر انتخاب شدند.

بر این اساس، غلام شاهمرادیان با کسب ۱۱ رای به عنوان منشی و حمید جاگیر با کسب همین تعداد رای به عنوان خزانه‌دار شورای اسلامی شهر شوشتر به مدت یکسال انتخاب شدند.

نکته جالب توجه این مراسم این بود که برای هر سمت تنها یک کاندیدا اعلام آمادگی می‌کرد و تنها رای گیری برای درج در صورت‌جلسه مراسم انجام شد و رقابتی بین اعضا برای تصدی سمت‌های مختلف موجود در هیئت رئیسه در جلسه تحلیف انجام نشد.

شورای اسلامی شهر شوشتر به دلیل جمعیت شهری ساکن در شوشتر ۱۱ نفر عضو دارد و متوسط سطح سواد اعضای شورای اسلامی شهر شوشتر لیسانس است.

بر اساس اخبار رسیده در جلسات پیش از مراسم تحلیف رایزنی‌های لازم برای انتخاب هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر انجام شده بود و در جلسه تحلیف، مراسم به صورت نمادین برگزار شد.

در پایان این مراسم همه اعضای حاضر در جلسه به قران کریم قسم یادکردند که در راستای قانون اساسی کشور تلاش و به مردم خدمت‌رسانی کنند.