شهردار شروط شورای شهر شوشتر را برای ابقا بپذیرد

خورنا: عضو شورای اسلامی شهر شوشتر گفت: شهردار شرایط شورای اسلامی شهر شوشتر را برای ابقا بپذیرد و در این زمینه برنامه تحولی ارائه کند.

محمد حافظی‌زاده عصر امروز در جلسه بررسی شهردار شوشتر اظهار کرد: باید به‌نحوی عمل شود که شهردار شرایط را برای فعالیت مستعد بداند ولی شروطی برای ادامه فعالیتش وجود دارد که باید آنها را پذیرفته و تلاش خود را برای آینده چندین برابر کند.

وی تاکید کرد: شهرداری شوشتر از نظر ستادی بسیار خوب عمل کرده است ولی از نظر اجرایی کارنامه خوبی برای ارائه ندارد و به این دلیل باید کوشید تا در اسرع وقت وضعیت موجود در شهرداری سامان پذیرد.

وی با اشاره به اینکه باید وضعیت موجود شهرداری با ۲۳ ماه پیش شهرداری شوشتر دقیق بررسی شود، گفت: باید بررسی شود که شهردار شوشتر در ۲۳ ماه پیش چگونه شهرداری را تحویل گرفته است و در چه وضعیتی می‌خواهد تحویل دهد تا بتوان برعملکرد وی به‌خوبی نظارت کرد.

*شهردار شوشتر توبیخ شده است

حافظی‌زاده با اشاره به‌ آماری درباره شهرداری شوشتر گفت: اعضای شورای اسلامی شهر می‌دانند که شهردار شوشتر به دلیل اجرا نکردن زیرگذر کمربندی شهر شوشتر توبیخ شده است و این کارنامه کاری ایشان را خیلی درخشان نمی‌کند.

وی گفت: شهردار شوشتر باید تعهد در تحول اداری را بدهد و در این زمینه از وی در مدت زمان معینی بیلان کاری طلب خواهیم کرد و باید نسبت به این مسئله پاسخگو باشد.

عضو شورای اسلامی شهر شوشتر افزود: باید توجه داشت که بهترین درآمدزایی در سطح شهرداری شوشتر صرفه‌جویی در هزینه‌هاست و به این دلیل باید کوشید تا شهرداری در این مسیر گام بردارد.