عضو شورای شهر شوشتر: شهردار شوشتر باید بومی باشد

خورنا: عضو شورای اسلامی شهر شوشتر گفت: شهردار شوشتر باید گزینه‌ای بومی باشد و حضورش در سطح شهر باعث شناخت مشکلات و تنگناهای شهرداری ‌شود.

محمد حافظی اظهار کرد: شهردار شوشتر باید از نیروهای پرتلاش و متخصص بومی انتخاب شود که بر مسائل شهر شوشتر اشراف کامل داشته باشد و تخصص لازم را برای رفع مشکلات داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه شوشتر نیازمند استفاده از نیروهای توانمند است، افزود: نیازمند استفاده از نیروهای متخصص، کاردان و با تجربه در مجموعه شهرداری هستیم و به این دلیل باید به دنبال افرادی با این خصوصیات باشیم و مطمئن هستم که انتخاب شهرداری با این خصوصیات در مجموعه شهرداری شوشتر موفق‌تر عمل می‌کند.

حافظی با اشاره به اینکه شهرداری شوشتر مشکلات زیادی دارد، خاطرنشان کرد: شهرداری شوشتر مشکلات زیادی برای رسیدگی دارد و روز گذشته شهردار در جلسه‌ای با اعضای شورای چهارم مشکلات خود را در جلسه شورای اسلامی شهر مطرح کرده است و در این باره توضیحاتی داده است.

وی تاکید کرد: هنوز درباره ابقای شهردار شوشتر تصمیم‌گیری نشده است، ولی ترس از تغییر در روزهای نخست و بی‌سرو سامانی در شهرداری باعث می‌شود تا در مدت‌زمانی محدود به شهردار شوشتر فرصت فعالیت بدهیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، شهرداری شوشتر در شرایط کنونی با ۱۹۰ میلیارد ریالی بدهی و بیش از هفت ماه حقوق معوق پرسنل و کارگران خدماتی یکی از پرچالش‌ترین شهرداری‌های خوزستان به شمار می‌آید.

فشارهای مالی به پرسنل شهرداری شوشتر باعث می‌شود تا در سال چندین بار برای دریافت حقوق‌های معوق دست از کار بکشند و مجموعه شهری با مشکلات عدیده‌ای مواجه شود.