شهردار آبادان: نصب آینه‌های محدب در نقاط پرترافیک آبادان

به گزارش خرونا به نقل از خبرگزاری فارس: محمودرضا شیرازی اظهار داشت: با توجه به اقدامات اخیر شهرداری در راستای تغییر چهره شهر گره‌های ترافیکی در نقاطی از شهر ایجاد شده که در این خصوص در حال برنامه‌ریزی‌های ویژه‌ای هستیم.
وی افزود: نصب آینه‌های محدب در سطح شهر یکی از کارهایی است که در این زمینه طراحی شده و به‌زودی اجرا می‌شود.
شهردار آبادان خاطرنشان کرد: در این راستا پنج نقطه حادثه‌خیز شهر را شناسایی و آنها را مجهز به آینه‌های محدب در راستای جلوگیری از بروز تصادفات خواهیم کرد.
به گفته وی این آینه‌ها از فاصله بسیار دور خودروهای عبوری طرف مقابل را به راننده ضلع مخالف نشان داده و مانع از تصادف شود.
شیرازی با اشاره به نقاط پیش‌بینی شده برای نصب این آینه‌ها گفت: تقاطع‌های بلوار معلم، شهید منتظری، قدس، کوی بهار و دانشگاه آزاد و نقاطی حساسی که شاید در طول روز با آن مواجه شده باشیم در دستور کار قرار دارند.
وی اضافه کرد: همچنین اقدامات دیگری نظیر نصب چراغ‌های راهنمایی رانندگی، رفلکس‌ها و چراغ‌های چشمک‌زنی که به‌صورت اتمی صبح‌ها انرژی ذخیره می‌کنند و در شب بدون نیاز به برق چشمک می‌زنند در دستور کار شهرداری به‌منظور رفع مشکلات ترافیکی در نظر گرفته شده است که به‌زودی در سطح شهر نصب می‌شوند.
شهردار آبادان با اشاره به میزان اعتبار پیش‌بینی شده برای رفع گره‌های ترافیکی شهر افزود: در این راستا حدود ۱۰۰ میلیون تومان علائم ترافیکی را خریداری و بخشی از این اعتبار مختص آینه‌های محدب است.
وی ادامه داد: شهرداری آبادان در راستای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود.
شیرازی در پایان اظهار داشت: امیدواریم با تعامل و هر چه بیشتر دستگاه‌های اجرایی شهرستان و همکاری دو جانبه شهروندان با شهرداری به‌زودی شاهد رفع دیگر مشکلات موجود در منطقه باشیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *