افتتاح کشتارگاه صنعتی اهواز به زودی

خورنا: معاون فنی سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اهواز گفت: کشتارگاه صنعتی دام اهواز با پیشرفت فیزیکی بالای ۹۵ درصد در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد.

محمد میثم ترکاشوندی با بیان اینکه کار احداث ساختمان جدید کشتارگاه صنعتی دام اهواز از آبان سال ۹۱ آغاز شده است، اظهار کرد: هزینه احداث این کشتارگاه بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال و مدت زمان ساخت آن نیز ۱۰ ماه است و طبق تعهد پیمانکار در موعد مقرر به ما تحویل داده خواهد شد.

وی افزود: مساحت کشتارگاه بالغ بر پنج هزار متر مربع است که سوله آغل آن هزار متر مربع، سالن کشتار آن دو هزار متر مربع، سالن سردخانه آن یک هزار متر مربع است که با محوطه سازی مجموعا پنج هزار متر مربع می شود.

معاون فنی سازمان نوسازی و بهسازی بافت فرسوده همچنین از پایان بدنه سازی خیابان طالقانی به طول ۳۵۰ متر و عرض شش متر خبر داد و اضافه کرد: مساحت این بدنه سازی دو هزار و ۱۰۰ متر مربع است و هدف از ساخت آن رفاه حال شهروندان اهوازی و عابران پیاده و ایجاد سایه بان است.

ترکاشوندی به کف سازی، جدول گذاری، احداث سایبان، رواق و نور پردازی خیابان طالقانی به عنوان مراحل اجرایی این طرح اشاره کرد و تصریح کرد: کار اجرایی این پروژه به پایان رسیده و از آن بهره برداری شده است.