افتتاح ۲ پروژه بزرگ گردشگری در خوزستان

خورنا: با حضور معاون عمرانی استانداری خوزستان دو پروژه بزرگ گردشگری در مناطق ویژه گردشگری استان به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خوزستان پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح این دو طرح بزرگ گردشگری اظهار کرد: این دو طرح بزرگ گردشگری در مناطق ویژه گردشگری «چم‌شور» و «آرپنا» افتتاح شده است.

افشین حیدری با اشاره به میزان اعتبارات هزینه شده برای این دو پروژه افزود: برای این دو پروژه بیش از ۱۲ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات استانی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان صرف شده است.

وی با اشاره به اینکه استان خوزستان توانمندی زیادی در عرصه گردشگری دارد، گفت: استان خوزستان در فصل گرما مناطق خوش آب و هوایی دارد که برای رسیدن به آن کمتر از سه ساعت باید زمان صرف کرد و این خود استعدادی است که در هیچ استانی چنین وضعیتی وجود ندارد.

حیدری با اشاره به اینکه باید بر استعداد گردشگری خوزستان تکیه زیادی شود، گفت: در تلاش هستیم تا در سال‌جاری با صرف اعتبارات در این زمینه زیرساخت‌های موردنیاز را برای حضور گردشگران فراهم کنیم و در این ‌باره برنامه‌ریزی زیادی شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان تاکید کرد: خوزستان می‌تواند با درآمد گردشگری تا حد زیادی از مشکلات اقتصادی خود را برطرف کند و باید این صنعت به صنعت نخست استان تبدیل شود و در این باره برنامه‌ریزی جدی کرده‌ایم.

برنامه‌ریزی برای ۲ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری

حیدری با اشاره به اینکه زمینه حضور سرمایه‌گذاران را در استان فراهم می‌کنیم، تاکید کرد: با فراهم کردن زمینه حضور سرمایه‌گذاران در استان در تلاش هستیم تا سرمایه‌گذاران را برای حضور در استان تشویق کنیم و پروژه‌های متعددی در این زمینه در نظر گرفته‌ایم.

وی خاطر نشان کرد: برای سرمایه‌گذاری دو هزار میلیارد تومانی در استان خوزستان در حال برنامه‌ریزی و تکمیل پرونده هستیم تا در صورت لزوم به سرمایه‌گذاران بخش خصوصی ارائه شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان تاکید کرد: برای رفع موانع سرمایه‌گذاری به‌ویژه دریافت تسهیلات از بانک‌ها در حال رایزنی هستیم و به نتایج بسیار خوبی رسیده‌ایم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ita30 ita30.com بانک اطلاعات آژانسهای مسافرتی آخرین تورها و پکیجها