محل برگزاری نماز عید فطر آبادان اعلام شد

به گزارش خورنا به نقل از خبرگزاری فارس: حجت‌الاسلام سیدموسی مدنی اظهار داشت: عید سعید فطر بزرگ‌ترین عید جهان اسلام است که در زمان حضور امام معصوم واجب و در زمان غیبت امام به‌عنوان مستحب مؤکد مورد تأکید قرار گرفته است.
وی ادامه داد: هر اجتماع مفیدی می‌تواند مأیوس‌کننده دشمن و مایه الفت و اتحاد بیشتر میان مسلمانان عالم می‌شود که سبب رضایت خداوند خواهد شد.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی آبادان افزود: روزه ماه مبارک رمضان و عبادت‌های این ماه و استغفار و طلب رحمت با حضور در نماز عید فطر و پرداخت زکات فطریه تکمیل می‌شود.
وی ادامه داد: پرداخت زکات فطره واجب و اقامه نماز عید فطر مستحب مؤکد است که امیدواریم مردم همچون سال‌های گذشته حضور گسترده در این آیین معنوی داشته باشند.
مدنی تصریح کرد: مؤمنانی که یک ماه توفیق عبادت، بندگی و روزه‌داری را داشتند و از برکات  این ماه بهره‌مند شدند با شرکت در این نماز توفیقات و برکات بیشتری را به‌دست می‌آورند.
وی گفت: شرکت در نماز عید فطر به‌عنوان عید رهایی از گناهان و عید بندگی خداست، مستحب مؤکد است که امیدواریم مؤمنان این مسئله را مدنظر داشته باشند.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی آبادان اضافه کرد: امسال نیز نماز عید فطر به امامت امام جمعه آبادان رأس ساعت هفت و ۳۰ دقیقه در بلوار دهداری آبادان برگزار می شود.
وی از تمام مؤمنان دعوت کرد در این نماز باشکوه سیاسی و عبادی شرکت کنند و قبل از اقامه نماز زکات فطره خود را بپردازند.
مدنی با اشاره به اینکه زکات فطره امسال توسط امام جمعه آبادان حداقل یک هزار و ۵۰۰ تومان به‌ازای هر نفر محاسبه شده، خاطرنشان کرد: مؤمنان از شب عید تا قبل از اقامه نماز عید فطر فرصت دارند زکات فطره خود را بپردازند.
وی افزود: افرادی که در نماز عید سعید فطر شرکت ندارند نیز می‌توانند تا قبل از ظهر اقدام به پرداخت زکات فطره خود کنند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *