محل برگزاری نماز عید فطر آبادان اعلام شد

به گزارش خورنا به نقل از خبرگزاری فارس: حجت‌الاسلام سیدموسی مدنی اظهار داشت: عید سعید فطر بزرگ‌ترین عید جهان اسلام است که در زمان حضور امام معصوم واجب و در زمان غیبت امام به‌عنوان مستحب مؤکد مورد تأکید قرار گرفته است.
وی ادامه داد: هر اجتماع مفیدی می‌تواند مأیوس‌کننده دشمن و مایه الفت و اتحاد بیشتر میان مسلمانان عالم می‌شود که سبب رضایت خداوند خواهد شد.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی آبادان افزود: روزه ماه مبارک رمضان و عبادت‌های این ماه و استغفار و طلب رحمت با حضور در نماز عید فطر و پرداخت زکات فطریه تکمیل می‌شود.
وی ادامه داد: پرداخت زکات فطره واجب و اقامه نماز عید فطر مستحب مؤکد است که امیدواریم مردم همچون سال‌های گذشته حضور گسترده در این آیین معنوی داشته باشند.
مدنی تصریح کرد: مؤمنانی که یک ماه توفیق عبادت، بندگی و روزه‌داری را داشتند و از برکات  این ماه بهره‌مند شدند با شرکت در این نماز توفیقات و برکات بیشتری را به‌دست می‌آورند.
وی گفت: شرکت در نماز عید فطر به‌عنوان عید رهایی از گناهان و عید بندگی خداست، مستحب مؤکد است که امیدواریم مؤمنان این مسئله را مدنظر داشته باشند.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی آبادان اضافه کرد: امسال نیز نماز عید فطر به امامت امام جمعه آبادان رأس ساعت هفت و ۳۰ دقیقه در بلوار دهداری آبادان برگزار می شود.
وی از تمام مؤمنان دعوت کرد در این نماز باشکوه سیاسی و عبادی شرکت کنند و قبل از اقامه نماز زکات فطره خود را بپردازند.
مدنی با اشاره به اینکه زکات فطره امسال توسط امام جمعه آبادان حداقل یک هزار و ۵۰۰ تومان به‌ازای هر نفر محاسبه شده، خاطرنشان کرد: مؤمنان از شب عید تا قبل از اقامه نماز عید فطر فرصت دارند زکات فطره خود را بپردازند.
وی افزود: افرادی که در نماز عید سعید فطر شرکت ندارند نیز می‌توانند تا قبل از ظهر اقدام به پرداخت زکات فطره خود کنند.