ادعای «با دزدی بالا آمدن» استقلال خوزستان جفای برنامه نود در حق این تیم بود

خورنا: مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با انتقاد از صداوسیما گفت: پخش ادعای دروغین یک نفر که تیم استقلال خوزستان (با دزدی بالا آمده) که البته با زحمت فراون خود را به لیگ برتر رسانده، در برنامه نود جفا در حق تیم استقلال خوزستان بود.

حمیدرضا گرشاسبی اظهار کرد: تیمی همچون ذوب آهن که در شرایط مطلوبی به سر نمی‌برد از درون استان فشاری هم بر آن وارد نمی‌شود.

وی بیان کرد: با وجود اینکه ذوب آهن از قدمت بسیار بالایی برخوردار بوده اما ورزشی‌های اصفهان این تیم را زیر فشار قرار نمی‌دهند در حالی که با استقلال خوزستان به شکل بدی برخورد می‌کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان افزود: شرایط ذوب آهن در جدول همانند استقلال خوزستان بوده اما آیا همچون استقلال با آن برخورد می‌شود؟

وی علت نیامدن فوتبالیست‌ها و مربیان به اهواز را شرایط آب و هوایی این استان عنوان کرد و گفت: شرایط برای فوتبال در خوزستان آزار دهنده بوده و متاسفانه ما با برخوردی که داریم ورزشکاران و مربیان خود را فراری می‌دهیم.

گرشاسبی افزود: یک تیم از خوزستان به هر شکل ممکن و با بدبختی بالا آمده اما متاسفانه در رسانه‌ها اعلام می‌شود که این تیم با دزدی بالا آمده است در حالی که این تیم برای صعود به لیگ بر‌تر زحمت بسیاری کشیده است.

وی با ناراحتی هر چه تمام از برنامه نود و شبکه خوزستان عنوان کرد: اگر چه برنامه نود بسیار خوب و از جهاتی مفید بوده اما معتقدم که نباید چنین تصاویری را نشان دهد و من از دیدن این تصاویر بسیار متاسف شدم.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان ادامه داد: اینکه یک نفر بیاید و بگوید این تیم با دزدی بالا آمده آیا صحیح است که در برنامه نود پخش شود.

وی عنوان کرد: تمام تیم‌های ما می‌توانند نتیجه لازم را کسب کنند اما متاسفانه حاشیه‌ها مانع از موفقیت آن‌ها می‌شوند.

گرشاسبی تصریح کرد: متاسفانه افرادی چون در گود نیستند نمی‌گذارند و دوست ندارند تیم‌های استان نتیجه بگیرند آن‌ها بازیکنان تیم‌ها را تهدید کرده و یا به آن‌ها تهمت و افترا می‌زنند.

وی در پایان گفت: ۸۰ درصد موفقیت یک ورزشکار به اراده آن بر می‌گردد و هرچه بیشتر تلاش کند به هدف خود نزدیک‌تر می‌شود.