نماینده دزفول: اعتبار بخش صنعت دزفول بسیار ناچیز است

خورنا: نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان دزفول از صنعت بسیار غنی است ولی اعتبارات این بخش بسیار ناچیز است.

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، عباس پاپی‌زاده ظهر امروز در جلسه مشترک با صنعت‌گران این شهرستان اظهار کرد: اعتبارات در نظر گرفته شده برای شهرستان دزفول بسیار ناچیز است و باید برای رفع مشکلات در این حوزه فکری اساسی کرد.

وی با اشاره به اعتبارات صنعت در دزفول گفت: در حال حاضر به بخش صنعت شهرستان دزفول تنها ۱.۴ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است که در مقابل مشکلات موجود در این حوزه میزانی بسیار ناچیز است.

وی با اشاره به رایزنی‌های انجام شده در بخش صنعت شهرستان دزفول گفت: در این بخش تلاش زیادی به کار گرفته‌ایم تا مقامات عالی‌رتبه کشوری در این بخش را از مشکلات دزفول مطلع سازیم و گامی اساسی در راستای رفع مشکلات برداریم.

پاپی‌زاده با اشاره به اینکه می‌کوشیم تا مشکلات به حداقل کاهش یابد، افزود: شهرستان دزفول توانمندی‌های زیادی دارد و به این دلیل با اخذ مجوز راه‌اندازی گمرک در این شهرستان گامی اساسی در راستای رفع مشکلات تجار در این شهرستان برداشتیم.

وی افزود: در تلاش هستیم تا مشکلات حوزه صادرات شهرستان دزفول را کاهش دهیم و زیرساخت‌ها در این حوزه را تقویت کنیم که صنعت‌گران بتوانند در راستای صادرات تولیدات خود تلاش کنند.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی افزود: در شهرستان دزفول دفتر گمرک در آینده نزدیک راه‌اندازی می‌شود و در حال حاضر کد ارزیابی محصولات برای صادرات در دزفول اخذ شده است.

وی با اشاره به اینکه بانک‌ها برای اعطای وام به صنعت‌گران همکاری بیشتری کنند، افزود: همکاری در حوزه صنعت می‌تواند مشکلات اشتغال را در شهرستان کاهش دهد و به این دلیل می‌کوشیم تا موانع در این باره شناسایی و رفع شود.