اختصاص ۵ میلیارد تومان به افتتاح پروژه‌های بخش زیدون در هفته دولت

خورنا: بخشدار زیدون از اختصاص ۵ میلیارد تومان به افتتاح پروژه‌های هفته دولت در این بخش خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، آرمین ساعد صبح امروز در آئین افتتاح پروژه‌‌های بخش زیدون که با حضور جمعی از مسئولان شهری برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: این پروژه‌ها در بخش‌های مختلف شهری و روستایی افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

وی با تشریح اهم فعالیت‌های انجام شده در این حوزه، از اجرای پروژه‌های مهمی در طول سال در روستا‌ها و در شهر سردشت، خبر داد و افزود: بهسازی روستای اسلام آباد، اهدای ۷۲ تراکتور به کشاورزان، افتتاح آبیاری تحت فشار، افتتاح سالن بزرگ غدیر و کلنگ زنی پارک بانوان و فاز سه پارک ساحلی از جمله پروژه‌های هفته دولت است.

بخشدار زیدون خاطرنشان کرد: بیش از ۲ میلیارد و ۵۰۰ هزار تومان در بخش کشاورزی برای افتتاح آبیاری تحت فشار و ارائه تسهیلات کشاورزی به کشاورزان جهت خرید تراکتور اختصاص داده شده است.

وی با اشاره به بهسازی روستا‌ها در بخش زیدون ادامه داد: بهسازی روستای اسلام آباد با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

ساعد تصریح کرد: در حوزه شهری، افتتاح سالن غدیر که بیش از یک میلیارد تومان هزینه در برداشته و ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع وسعت به بهره‌برداری رسید.

وی از راه‌اندازی فاز سه پارک ساحلی خبر داد و افزود: بیش از ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار این فاز بوده که ۳۵۰ میلیون تومان آن از اعتبارات استانی درخواست شده است.

بخشدار زیدون گفت: از بدو انقلاب تاکنون خدمات چشمگیری به بخش‌های مختلف کشور به وی‍ژه مناطق محروم انجام شده که قابل مقایسه با دوران قبل از انقلاب نیست.

وی خدمت صادقانه را بزرگ‌ترین و ماندگار‌ترین کار برای ارزشمند شدن انسان دانست و گفت: در این راستا مسئولان وظیفه دارند خدمتی صادقانه به مردم داشته باشند.