برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای دولت در منطقه ویژه بندرامام

خورنا: مسئولان و کارکنان اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان در مراسم بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت حضوری فعال به هم رساندند.

به گزارش خورنا از بندرامام، به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، مسئولان و کارکنان بخش‌های مختلف اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان ضمن حضور پررنگ در مراسم گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت که به دعوت بخشداری بندر امام خمینی (ره) برگزار شد، با مرور خصلت‌ها و صفات این دو شهید بزرگوار، یاد و خاطره خدمات صادقانه آنان را گرامی داشتند.

طی این مراسم که با حضور جمعی از مسئولان شهری و نمایندگان این اداره‌کل برگزار شد، ساده‌زیستی و دوری از تجمل و تکلف از اولین و بارزترین ویژگی‌های کارگزاران علوی شمرده شد و رفتار و شیوه زندگی فردی شهید رجایی، ساده‌زیستی که از مشخصه‌های بارز شخصیتی وی بوده مورد بحث قرار گرفت.

در ادامه همچنین، در مورد سیره زندگی بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری که از مصادیق بارز ساده زیستی کارگزاران علوی بوده نیز بحث شد.

در این مراسم تلاش جهادگرانه و خدمات شبانه‌روزی بدون انتظار از تعریف و تمجید، احتراز از سوءاستفاده بستگان و نزدیکان از مناسبات قدرت، اعتقاد و ایمان راسخ و راستین به آموزه‌ها و باورهای اسلامی، خستگی ناپذیری جهت تلاش در نظام جمهوری اسلامی و ولایت پذیری از مقام شامخ ولایت رفتار مخلصانه و همراه با خضوع و خشوع آنان در برابر امام امت، اعتقاد و التزام به فرایض دینی و مداومت در اقامه نماز شب و قرائت دعای زیارت جامعه از جمله دیگر خصلت‌های این شهیدان بزرگوار دولت برشمرده شد.