ورزشگاه ۵۰ هزار نفری اهواز یکی از بهترین ورزشگاه‌های کشور است

خورنا: مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: ورزشگاه ۵۰ هزار نفری اهواز یکی از بهترین ورزشگاه های کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی بوده و در حال حاضر از شرایط خوبی برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حمیدرضا گرشاسبی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به بازدیدی که از این ورزشگاه داشتیم کیفیت زمین چمن و نور ورزشگاه در حال حاضر در شرایط ایده آلی قرار دارد.

وی بیان کرد: میزان نور ورزشگاه ۵۰ هزار نفری یک هزار و ۸۷۰ لوکس بوده که از استانداردهای بین‌المللی نیز بالاتر است.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان افزود: هر یک از دکل‌های تعبیه شده در ورزشگاه ۵۴ متر بوده که برای نخستین بار چنین دکلی در ورزشگاه‌های کشور نصب می‌شود، همچنین بر روی هر دکل ۵۴ نورافکن نصب شده است.

وی با بیان این که برای نصب دکل‌ها و خرید ژنراتور ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است گفت: با راه‌اندازی این دکل‌ها به محض این که برق ورزشگاه قطع شود هر چهار دکل نور ورزشگاه را به شکلی تامین می‌کنند.

گرشاسبی در خصوص چمن ورزشگاه ۵۰ هزار نفری اهواز گفت: چمن ورزشگاه را به دلیل ناکارآمدی مجددا تعویض کردیم که ۹۰ درصد کار آن تمام شده است.

وی از خرید و نصب اسکو‌برد ورزشگاه توسط باشگاه فولاد خوزستان خبر داد و گفت: پایه‌های اسکو‌برد در حال حاضر آماده شده است و تا آخر ماه جاری اسکو‌برد ورزشگاه نصب خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان ادامه داد: اگر تا ۱۵ مهرماه که آخرین بازدید AFC است نتوانیم اسکو‌برد ورزشگاه را نصب کنیم از میزبانی رقابت‌های باشگاه‌های آسیا محروم خواهیم شد.

وی از دیگر ایرادات ورزشگاه را وجود جایگاه خبرنگاران در بخش vip عنوان کرد و گفت: طی بازدیدی که نمایندگان AFC از ورزشگاه انجام دادند نسبت به جایگاه خبرنگاران و رختکن ورزشگاه ایراد وارد کردند که درصدد هستیم مشکل آن را رفع کنیم.

گرشاسبی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر این ورزشگاه دارای ۱۳ رختکن است و دیگر بازیکنان معطل نخواهند شد.