فرماندار بهبهان: استان خوزستان تراز دوم علمی در کشور است

خورنا: فرماندار بهبهان گفت: استان خوزستان تراز دوم علمی در کشور است.

به گزارش خبرنگار خورنا از بهبهان، فرهاد باذلی‎محبوب صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش سردشت زیدون که در اداره آموزش و پرورش تشکیل شد، اظهار داشت: توجه به توسعه و آموزش در آموزش و پرورش در رشته های مختلف مد نظر همه مسئولین باشد.

وی افزود: ۳۸درصد از جوانان شهرستان بهبهان در رشته های فنی و حرفه ای مشغل هستند که سهم خوزستان ۶۰ درصد می باشد و شهرستان بهبهان از جمله شهرهایی است که توانسته در این امر پیشرفت های چشم گیری داشته باشد.

فرماندار بهبهان تصریح کرد: استان خوزستان در کل کشور از نظر علمی رتبه دوم را امسال به دست آورده است که سهم بهبهان از نظر پیشرفت های علمی و تحصیلی در تمامی مقاطع علی الخصوص کنکور بی نظیر بوده است.

وی با بیان اینکه در سال های آینده رشد بسیار خوبی در هدف پیشرفت تحصیلی دانش آموزان خواهیم داشت بیان کرد: اولویت علمی باید در آموزش و پرورش از اهمیت بسزایی برخوردار باشد و این مهم مد نظر همه مسئولین قرار گیرد.

باذلی محبوب در ادامه به شناسایی دانش آموزان تیز هوش اشاره نمود و گفت: توجه به افراد نخبه بویژه تیزهوشان و دانش آموزان ممتاز در مقاطع تحصیلی امتیاز بسیار بزرگی برای کشور خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد:رقابت سالم  فرهنگی در مدارس و هدف گذاری در مدارس باعث ارتقاء سطح علمی دانش آموزان خواهد شد.

وی ضمن تاکید بر فراهم نمودن محیط آموزشی برای دانش آموزان تاکید کرد: محیط شاداب و خوب همراه با تعامل با اولیاء و مربیان لازمه کار مدارس باشد چرا که نقش آموزش و پرورش برای ساختن آینده بسیار مهم است.

فرماندار بهبهان ضمن اشاره به هوشمند سازی مدارس و پیشرفت علمی دانش آموزان از همه خیرین  خواست تا در جهت کمک به نظام مقدس جمهوری اسلامی و کمک به توسعه و پیشرفت علمی کشور سهیم باشند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: همه مسئولین  در کنار مردم و خیرین باید کمک کنند تا نیازمندی های اولیه تحصیلی در سال جدید تحصیلی برطرف شود.