۴ خوزستانی در مرحله نهایی جشنواره‌ مشاعره و شعر خوانی رضوی

خورنا: چهار کودک و نوجوانان خوزستانی عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مرحله نهایی اولین جشنواره‌ مشاعره و شعر خوانی رضوی حضور دارند.

«مژگان امیری» «روح انگیز حسینی» عضو کانون پرورش فکری شماره ۲ شهرستان بهبهان، «فاطمه سادات آل طاها» عضو کانون پرورش فکری شهرستان اهواز و «مریم ابوعلی» عضو کانون پرورش فکری شماره ۳ شهرستان بهبهان توانستند جواز حضور در بخش پایانی مشاعره‌ اولین جشنواره‌ی مشاعره و شعر خوانی رضوی را کسب کنند.

بر اساس این گزارش، در مرحله‌ اولیه داوری بخش مشاعره این جشنواره، ۷۲ نفر انتخاب و به مرحله بعد راه یافتند که در مرحله دوم توسط هشت داور آثار مورد ارزیابی گرفت و از این میان ۹ نفر در سه بخش مجزای کودک، نوجوان و جوان جهت شرکت در بخش نهایی جشنواره انتخاب شدند.

در اولین جشنواره‌ مشاعره و شعر خوانی رضوی از استان خوزستان ۲۵۳ کودک و نوجوان عضو مراکز کانون پرورش فکری استان در سه گروه سنی ۱۰ تا ۱۲ سال، ۱۳ تا ۱۵ سال و ۱۶ تا ۱۷ سال شرکت کردند.

اولین جشنواره‌ مشاعره و شعر خوانی رضوی یکی از سری برنامه‌های یازدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) است که توسط کانون پرورش فکری در استان مازندران در حال برگزاری است و مراسم اختتامیه این جشنواره در دو بخش مشاعره و شعر خوانی، ۲۳ شهریور در ساری برگزار خواهد شد.