راه اندازی ۱۶ رشته تخصصی در دانشگاه پیام نور شادگان

خورنا: حجت الاسلام مجید ناصری‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار داشت: افزایش فضاها و امکانات آموزشی شادگان یکی از اولویت‌هایی است که با جدیت توسط مسئولان پیگیری می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: در راستای افزایش نیروی انسانی آموزش و پرورش همچنان در حال پیگیری و رایزنی با مسئولان برای اخذ مجوز به کارگیری نیروهای انسانی است.
نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی افزود: توسعه مراکز علمی و رشد علمی شهرستان شادگان در حال حاضر یکی از اولویت‌های کاری بنده در مجلس شورای اسلامی است.
وی ادامه داد: تاکنون در راستای توسعه دانشگاه پیام نور شادگان و تجیهز مدارس اعتبارات و اقدامات مطلوبی صورت گرفته که امیدواریم مسئولان اجرایی نیز همکاری لازم را داشته باشند.
ناصری نژاد تصریح کرد: دانشگاه پیام نور شادگان در راستای گسترش و پوشش‌دهی علمی منطقه نقش بسزایی دارد و به یکی از قطب‌های علمی منطقه تبدیل شده است.
وی در ادامه گفت: احداث ساختمان دانشگاه پیام نور شادگان و توسعه و تجهیز آن و همچنین ایجاد جاده دسترسی از اقدامات اخیر در این زمینه است.
نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: ایجاد رونق علمی در دانشگاه پیام نور شادگان یکی از اهداف مهم فرهنگی مسئولان است.
وی اظهار داشت: در همین راستا اخیرا با توجه به پیگیری‌ها و رایزنی‌های انجام شده موفق به اخذ مجوز راه‌اندازی ۱۶ رشته مهم و تخصصی در دانشگاه پیام نور شادگان شدیم.
وی تصریح کرد: این رخداد تحول بی‌نظیر و تأثیر چشمگیری بر شکوفایی علمی شادگان و تحرک اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی این شهرستان خواهد داشت.
ناصری نژاد خاطرنشان کرد: دانشگاه پیام نور شادگان فعالیت خود را با سه رشته آغاز و در سال ۸۹ به ۲۰ رشته تخصصی رسید که امیدواریم همچنان شاهد رونق علمی این دانشگاه باشیم.
وی از مسئولان خواست در راستای رونق و توسعه فضاهای آموزشی در سطح شهر با مسئولان فرهنگی همکاری لازم را داشته باشند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *