ایجاد اشتغال پایدار در بهبهان

خورنا: حجت‌الاسلام سیدمحمد موحد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان اظهار داشت: ایجاد اشتغال برای جوانان بومی باید سرلوحه فعالیت‌های مسئولان باشد.
وی خاطرنشان کرد: با وجود اقدامات انجام شده متاسفانه در حال حاضر نرخ بیکاری در سطح شهرستان بسیار بالاست و بسیاری از جوانان بومی منطقه با مشکلات بیکاری دست و پنجه نرم می‌کنند.
نماینده مردم بهبهان در مجلس شورای اسلامی افزود: اقداماتی که طی چند سال اخیر در راستای ایجاد اشتغال در سطح شهرستان انجام شده در بسیاری موارد اشتغال پایدار را به دنبال نداشته است.
وی ادامه داد: خوشبختانه پروژه مسکن مهر طی سال‌های اخیر برای تعداد کثیری از جوانان منطقه اشتغال ایجاد کرد اما با پایان این پروژه مجدداً شاهد افزایش نرخ بیکاری خواهیم بود.
موحد تصریح کرد: امیدواریم مسئولان با اتخاذ تدابیر لازم در راستای ایجاد اشتغال پایدار در سطح منطقه گام بردارند تا شاهد رفع همیشگی مشکل بیکاری باشیم.
وی در ادامه گفت: ظرفیت‌های موجود در سطح شهرستان باید در راستای به کارگیری نیروهای بومی در منطقه سامان دهی شوند.
نماینده مردم بهبهان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: مسئولان باید در بکارگیری نیروهای موردنیاز خود حساسیت بیشتری بر روی نیروهای بومی داشته باشند.
وی اظهار داشت: در همین راستا فرصت‌های شغلی باید در اختیار جوانان منطقه قرار گیرد البته باید ما نیز نیروهای متخصص و موردنیاز بازار کار را پرورش دهیم.
موحد  از مسئولان خواست در زمینه پرورش نیروهای موردنیاز صنایع و بازار کار همکاری همه جانبه‌ای با فنی و حرفه‌ای شهرستان داشته باشند.
وی ابراز امیدواری کرد در آینده‌ای نزدیک شاهد کاهش نرخ بیکاری با ایجاد اشتغال پایدار در سطح منطقه باشیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *