تکمیل طرح توسعه امامزاده حمزه ماهشهر نیاز به اعتبار دارد

خورنا: حجت الاسلام علی شویع‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر اظهار داشت: بقعه امامزاده حمزه(ع) ماهشهر در ۳۰ کیلومتری این شهرستان واقع شده است.
وی خاطرنشان کرد: سالانه تعداد کثیری از زائران در این بقعه متبرک حضور می‌یابند و در همین راستا باید امکانات در حدی باشد که بتواند جوابگوی نیاز زوار باشد.
رئیس اداره اوقاف ماهشهر با اشاره به اینکه بقعه امامزاده حمزه(ع) تا سال گذشته به صورت مردمی اداره می‌شد، افزود: این بقعه از اواخر سال گذشته زیر نظر اداره اوقاف ماهشهر قرار گرفت.
وی ادامه داد: اداره اوقاف ماهشهر نیز در راستای توسعه و سامان‌دهی این مکان زیارتی برنامه ریزی‌های متعددی را در دستور کار خود قرار داد.
شویع نژاد تصریح کرد: با بررسی‌های انجام شده طرح توسعه بقعه امامزاده حیدر(ع) از شش ماه گذشته با همکاری مسئولان در دستور کار قرار گرفت.
وی در ادامه گفت: با توجه به پیگیری های مستمر طرح توسعه این بقعه از ابتدای سال تاکنون پیشرفت مطلوبی داشته و امیدواریم تا پایان سال بتوانیم این طرح را به پایان برسانیم.
رئیس اداره اوقاف ماهشهر اضافه کرد: از ابتدای سال جاری در راستای توسعه این بقعه متبرکه ۲۰۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.
وی اظهار داشت: در همین راستا امیدواریم مسئولان با اختصاص اعتبارات لازم تکمیل طرح توسعه بقعه امامزاده حمزه(ع) ماهشهر را تسریع ببخشند.
شویع‌نژاد خاطرنشان کرد: اجرای کامل طرح توسعه این بقعه متبرکه نیاز به اعتبارات زیادی دارد که امیدواریم مسئولان با نگاه ویژه در راستای تخصیص اعتبار همکاری کنند.
وی افزود: با توجه به ظرفیت های موجود می‌توان از بقعه امامزاده حمزه (ع) به عنوان مکانی برای نشر و گسترش ارزش‌های اسلامی بهره برد.
رئیس اداره اوقاف ماهشهر از مسئولان خواست در راستای اجرای طرح‌های فرهنگی شهر با اداره اوقاف و روحانیون همکاری لازم را داشته باشند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *