کشف ۴ محموله بزرگ قاچاق در اندیمشک

خورنا: فرمانده انتظامی استان خوزستان با اعلام دستگیری چهار قاچاقچی کالا در محور اندیمشک – تهران،از کشف محموله های بزرگ کالاهای خارجی قاچاق خبرداد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار محمد رضا اسحاقی با اعلام دستگیری چهار قاچاقچی در گلوگاه انتظامی”پل زال” شهرستان اندیمشک استان خوزستان از توقیف چهار محموله بزرگ کالاهای قاچاق خارجی خبر داد.

وی اظهار داشت:طی سه روز گذشته مأموران گلوگاه انتظامی” پل زال” اندیمشک، دراجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و حمایت از تولید کنندگان د اخلی، هنگام کنترل خودرو های عبوری در محور مواصلاتی اندیمشک – تهران، موفق به توقیف چهار دستگاه تریلر حامل لوازم یدکی خودرو و کولرهای گازی خارجی و قاچاق شدند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: در این رابطه دو دستگاه تریلر حامل تعداد زیادی لوازم خودروهای سبک و سنگین و دو دستگاه تریلر دیگر با محموله ای شامل ۱۶۷ دستگاه کولر گازی که همگی خارجی و قاچاق بودند،توقیف و کلیه اجناس کشف شده تحویل ماموران اداره گمرک خوزستان شد.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به نامعتبر بودن بارنامه و مدارک و اسناد محموله های کشف شده گفت : کلیه اجناس کشف شده تحت عنوان ترانزیت داخلی و به صورت قاچاقی و غیرقانونی در بندر آبادان تهیه و به مقصد پایتخت بارگیری شده بود که با هوشیاری ماموران گلوگاه “پل زال” این فرماندهی زمین گیر شدند.

سردار” اسحاقی” با اشاره به اینکه ارزش ریالی این محموله ها بالغ بر شش میلیارد ریال برآورد شده است گفت: در این رابطه چهار دستگاه تریلر توقیف و چهار نفر قاچاقچی نیز دستگیر که پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قانونی شدند.