دیدار مسئولان محلی با آزادگان شهرستان هویزه

خورنا: مسئولان هویزه به مناسبت فرا رسیدن ۲۶ مرداد ماه سالروز بازگشت غرور آفرین آزادگان سرفراز به میهن اسلامی با آزادگان سرافراز این شهرستان دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از هویزه، جمعی از مسئولان شهرستان هویزه به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی به دیدار آن‌ها رفتند.

در این دیدار‌ها که در فضایی صمیمی برگزار شد از صبر و شکیبایی آزادگان شهرستان هویزه در دوران اسارت و ایثارگری‌های آن‌ها در دوران هشت سال دفاع مقدس تجلیل شد.

بنیاد شهید و امور ایثارگران هویزه به مناسبت فرا رسیدن ۲۶ مرداد ماه سالروز بازگشت غرور آفرین آزادگان سرفراز به میهن اسلامی این دیدار‌ها را برنامه‌ریزی کرده بود.

در دیدار با آزادگان سرافراز شهرستان هویزه فرمانده نیروی انتظامی و فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این شهرستان نیز حضور داشتند.

همچنین رئیس و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان هویزه به همراه دیگر مسئولان محلی به مناسبت ۲۶ مرداد ماه سالروز بازگشت غرور آفرین آزادگان سرفراز به میهن اسلامی به دیدار آن‌ها رفتند.

در این دیدار‌ها که به صورت جداگانه و در منازل آزادگان سرافراز هویزه انجام شده فرماندار این شهرستان نیز حضور داشت که مقاومت صبورانه آزادگان در دوران اسارت را ارج نهاد و آنان را سرمایه‌های معنوی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست.

در این این دیدار‌ها به هر آزاده سرافراز هویزه، یک جلد کلام الله مجید و هدایایی از سوی ادارات شهرستان به رسم یادبود اهدا شد.