برگزاری همایش قدردانی حزب اعتدال و توسعه ماهشهر و بندر امام از فعالین انتخابات

خورنا: همایش قدردانی حزب اعتدال و توسعه شهرستان ماهشهر و بندر امام خمینی از فعالین انتخابات برگزار شد.

به گزارش خورنا از بندر امام خمینی، حزب اعتدال و توسعه شهرستان بندر ماهشهر و بخش بندر امام خمینی (ره) بمناسبت قدردانی و تشکر از  تمامی اقشار مختلف مردم این منطقه در خلق حماسه سیاسی مورد نظر مقام معظم رهبری در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همایش تجلیلی برگزار کرد.

این نشست در هتل بزرگ مجتمع بندری و با حضور مسئولین حزب اعتدال و توسعه استان خوزستان، اعضای محترم شورای شهر ماهشهر و بندر امام خمینی (ره)، مسئولین ستادهای انتخاباتی سایر کاندیداهای محترم ریاست جمهوری در منطقه و نیز جمعی از روحانیون معزز و نیز فعالین ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در منطقه برگزار گردید.

در این همایش، گزارشی از اقدامات انجام شده ستاد حزب اعتدال و توسعه شهرستان بندر ماهشهر و بندر امام خمینی (ره) در جهت تبلیغات ستاد انتخاباتی حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر روحانی در منطقه، توسط جناب آقای رحیمی دبیر ستاد انتخاباتی حزب اعتدال و توسعه برای حاضران در جلسه قرائت گردید.

در ادامه از حجت الاسلام والمسلمین ملوحی از روحانیون برجسته، انقلابی و فعال فرهنگی منطقه بمنظور ایراد سخنرانی با موضوع خلق حماسه سیاسی در انتخابات ۲۴ خرداد دعوت بعمل آمد.

وی ضمن برشمردن دقیق شرایط داخلی و خارجی کشور در مقطع حساس چند ماهه قبل از زمان برگزاری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، بیان داشت: طمع دشمنان کشور برای ایجاد تفرقه و بروز مشکلات برای نظام مقدس اسلامی از سویی و بخصوص امیدواری دشمنان پس از رد صلاحیت حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی از سوی شورای نگهبان، برای رویارویی اصحاب و خدمتگزاران قدیمی انقلاب با نظام اسلامی از سویی دیگر را از حوادث مهم و تأثیر گذار آن مقطع زمانی برشمردند.

حجه الاسلام والمسلمین ملوحی در ادامه اظهار داشت: با هوشیاری آن یار همیشگی انقلاب، موجبات ناامیدی دشمنان و خنثی شدن تمامی توطئه ها انجام پذیرفت و شاهد آن بودیم که درایت و حمایت آقای هاشمی در پیروزی جناب آقای دکتر حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری و خلق حماسه سیاسی مورد نظر مقام عظمای ولایت و منویات معظم له بسیار موثر واقع گردید .

وی همچنین ابراز امیدواری کرد: با توکل به خداوند متعال امیدواری مردم برای بهبود شرایط اقتصادی و فرهنگی کشور با درایت و تلاش دولت ” تدبیر و امید ” محقق گردد.

در ادامه هدایایی از طرف ستاد اعتدال و توسعه شهرستان بندرماهشهر و بندر امام خمینی (ره) به مسئولان ستادهای انتخاباتی سایر کاندیداهای محترم انتخابات ریاست جمهوری در حوزه ماهشهر و بندرامام خمینی (ره) تقدیم و از زحمات آنان تقدیر و تشکر بعمل آمد.

در پایان این مجلس از میهمانان به صرف ضیافت شام پذیرایی گردید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • امامی سلام خورنا فکر کنم این از همون دست ستادهای شنبه هستند که بعد از انتخابات تشکیل شده بود! جل الخالق
  • علیرضا بچه های حزب اعتدال و توسعه خسته نباشید امیدوارم همیشه مثل الن اعتدال و رعایت کنید و از همه ی گرایشات سیاسی تقدیر کنید.
  • درويش بيچاره بچه هاي ماهشهر كه آدمي مثل آقاي "م" سردمدار يك حزبش باشه.يا آقايي مثل "ج" براي كسب درآمد از اين كانال وارد شه.اين آقايون در مدت انتخابات كجا بودند كه حالا از تو سوراخ اومدن بيرون.من توي بندر امام كه كوچكترين حركتي از اونا نديدم.اگه شما ديدين بگين.شايد تو ي منطقه سوم دريايي كار كردند كه ما نميدونيم!!!
  • علي حتما از مسوول ستاد آقاي جليلي و قاليباف تشكر كرده.زكي!
  • نوید سلام آقای ملوحی خودشون میزبان بودند، چه کسی از میزبان دعوت به سخنرانی می کند؟ در ضمن ایشان بسیار جوان هستند و در هنگام انقلاب یا هنوز متولد نشده بودند و یا کودکی بیش نبودند، پس دادن صفت انقلابی(یعنی کسی که در به وقوع پیوستن انقلاب دخیل بوده) به ایشان درست نیست. ما که در زمان برگزاری انتخابات و تبلیغات آن، این حضرات را ندیدیم. چه می شود کرد؟!!!
  • حسین روحانی ملوحی در پادگان پدافند ماهشهر حضور دارد چطور فعالیت سیاسی می کند تبلیغ برای کارکنان نظامی در هر لباسی ممنوع است آیا عقیدتی سیاسی پدافند پیگیر این مسئله نیست؟؟؟