سامان‌دهی بازار ماهی‌فروشان شوشتر

خورنا: رئیس مرکز بهداشت شوشتر خواستار سامان‌دهی سریع بازارچه فروش ماهی در این شهرستان شد و گفت: باید مکان جدیدی برای بازارچه ماهی شوشتر در نظر گرفته شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، صغری گنج ظهر امروز در جلسه شورای سلامت و امنیت‌غذایی این شهرستان اظهار کرد: وضعیت بهداشتی در بازار ماهی‌فروشان شهرستان شوشتر اصلا مناسب نیست و باید در اسرع وقت این بازار سامان‌دهی شود.

وی با اشاره به اینکه بارها به ماهی‌فروشان شوشتر تذکر داده‌ایم، گفت: بارها در این زمینه تذکرات لازم را صادر کرده‌ایم و هشدارهای لازم داده شده است ولی با حداقل توجه از سوی بازاریان مواجه می‌شویم.

وی با اشاره به اینکه باید کوشید تا وضعیت بازار ماهی‌فروشان شوشتر سامان پذیرد، افزود: در این زمینه تذکر داده‌ایم و در برخی از موارد برخی واحدهای صنفی نیز پلمب شده‌اند ولی باید در شرایط کنونی برای رفع کامل این معضلات فکری اساسی شود.

*بازارچه ماهی‌فروشان را راه‌اندازی کنید

وی با اشاره به اینکه رایزنی‌های زیادی برای راه‌اندازی بازار ماهی‌فروشان شوشتر انجام شده است، گفت: رایزنی‌های زیادی در این زمینه انجام شده که در حال ختم شدن به نتیجه است و باید این فعالیت‌ها در اسرع وقت عملی شود.

گنج با تاکید بر اینکه عرضه ماهی در شوشتر وضعیت بهداشتی ندارد، افزود: عرضه ماهی باید در شوشتر بهداشتی شود و به این دلیل تلاش شبکه دامپزشکی و مرکز بهداشت شوشتر نیز در این زمینه است.

به گزارش خبرگزاری فارس، دو هفته پیش به دستور مقامات قضایی جمعی از ماهی‌فروشان شوشتر به دلیل عدم رعایت بهداشت در عرضه ماهی بازداشت شدند که با دادن تعهد برای رفع مشکلات بهداشتی در محیط واحد صنفی از بازداشت آزاد شدند.