آب شرب خوزستان به مشکل برخورده است/ احتمال جیره‌بندی وجود دارد

خورنا: نماینده مردم ماهشهر، هندیجان و امیدیه در مجلس شورای اسلامی گفت: آب شرب در بسیاری از شهرهای استان خوزستان به مشکل برخورده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از هندیجان، حبیب آغاجری پیش از ظهر امروز در جلسه برسی مشکلات هندیجان که با حضور مسئولان این شهرستان برگزار شد در سخنانی اظهار کرد: وضعیت آب در استان خوزستان و به ویژه در شهرهای هندیجان، ماهشهر، امیدیه و رامهرمز با مشکل مواجه شده است.

وی افزود: متاسفانه وضعیت آب در این شهرها تاسف‌بار است و علاوه بر آن اگر این وضعیت ادامه داشته باشد احتمال جیره‌بندی آب نیز وجود دارد.

نماینده مردم ماهشهر، هندیجان و امیدیه در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به مشکلات آب در دیگر استان‌ها از جمله اصفهان و یزد ادامه داد: باید با تلاش مسئولان و همراهی مردم اقدامات لازم را برای جلوگیری از بروز مشکل در زمینه تامین آب را فراهم کرد.

آغاجری تصریح‌کرد: مسئولان سازمان آب و برق خود را جای کشاورزان بگذارند و برای مشکل تامین آب مورد نیاز زمین‌های کشاورزی آنها چاره‌اندیشی کنند.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات بیکاری در هندیجان اضافه‌کرد: مشکل بیکاری تنها مختص به این شهر نیست و در سراسر کشور وجود دارد.

نماینده مردم ماهشهر، هندیجان و امیدیه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان‌کرد: امیدواریم با آغاز به کار دولت جدید شاهد کاهش و رفع مشکلات مربوط به بیکاری باشیم.

آغاجری افزود: مسئولان در راستای پیگیری و رفع مشکلات موجود در شهرهای ماهشهر و امیدیه تلاش بیشتری انجام دهند.

وی گفت: رفع مشکلات یکی از مهم‌ترین اولویت‌های مسئولان در راستای خدمت به مردم است و باید همه توان خود را به این منظور به کار گیرند.