برقراری مجدد مرخصی خودروهای پلاک منطقه آزاد اروند

خورنا: عبدالله کعبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: متاسفانه در ماه‌های اخیر شاهد لغو خروج و مرخصی خودروهای پلاک مناطق آزاد کشور بودیم که منطقه آزاد اروند نیز از این قاعده مستثنی نبود.
وی خاطرنشان کرد: در همین راستا جلسه‌ای با فرمانده انتظامی کشور و رئیس پلیس راهور کشور در مورد اصلاح ابلاغیه ممنوعیت خروج خودروهای پلاک منطقه آزاد اروند برگزار شد.
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی افزود: در همین راستا پس از مذاکرات و رایزنی‌های متعدد قرار شد خودروهای پلاک منطقه آزاد اروند سالانه مجوز یک ماه مرخصی را داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه این مصوبه نسبت به وضعیت قبل از ممنوعیت خروج خودروهای پلاک منطقه آزاد اروند، کاهش ۱۰ روزه داشته است، ادامه داد: این اصلاحیه در راستای رفع مشکل موجود بسیار حائز اهمیت است.
کعبی تصریح کرد: براساس رایزنی‌های انجام شده قول‌های مساعدی مبنی بر ابلاغ این مصوبه ظرف چند روز آینده داده شد که امیدواریم این مسئله به‌زودی محقق شود.
وی در ادامه گفت: افزایش مدت مرخصی خودروهای پلاک منطقه آزاد نیز پیگیری می‌شود که امیدواریم بتوانیم وضعیت مرخصی خودروها را به وضعیت گذشته بازگردانیم.
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: افزایش محدوده تردد خودروهای پلاک منطقه آزاد اروند تا شعاع ۱۲۰ کیلومتری از دیگر برنامه‌های در حال پیگیری است.
وی اظهار داشت: امیدواریم در آینده‌ای نزدیک شاهد رفع مشکلات موجود در زمینه تردد خودروهای پلاک منطقه آزاد اروند برای شهروندان آبادانی و خرمشهری باشیم.
کعبی خاطرنشان کرد: پیگیری افزایش مرخصی خودروهای منطقه آزاد اروند و محدوده تردد این خودروها از جمله مواردی است که با جدیت توسط نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در حال انجام است.
وی ابراز امیدواری کرد در روزهای آینده بتوانیم خبرهای خوشی در زمینه رفع مشکلات تردد خودروهای منطقه آزاد در سطح منطقه برای مردم به ارمغان بیاوریم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *