۳ بیمارستان در اهواز به بهره‌برداری می‌رسد

خورنا: فرماندار اهواز گفت: تا دو سال آینده، سه بیمارستان در اهواز به بهره‌برداری می‌رسد.

عبدالعزیز فدعمی اظهار کرد: ساختمان جدید سه بیمارستان در اهواز، تا دو سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به آغاز هفته دولت افزود: این پروژه‌ها شامل ساختمان‌های جدید بیمارستان‌های امیرکبیر، گلستان و رازی است که احداث آن‌ها از مدتی قبل آغاز شد.

به گفته رئیس شورای اداری اهواز، ساخت بیمارستان‌های ابوذر و طالقانی در حال اتمام است و به زودی به بهره برداری خواهند رسید.

وی در ادامه به بحث اشتغال در دولت‌های نهم و دهم اشاره کرد و گفت: در راه اندازی بنگاه‌های زودبازده حدود ۸ هزار و ۹۰۲ نفر مشغول به کار شده‌اند.

به گفته فرماندار اهواز، در بخش توسعه کشاورزی در شهرستان حدود ۲۰ میلیارد تومان تسهیلات به متقاضیان این بخش از سوی بانک‌ها پرداخت شده است.

وی در ادامه یکی دیگر از مجموعه‌های اشتغالزا را مشاغل خانگی بیان کرد و اظهار کرد: در این بخش نیز حدود ۳ هزار نفر در شهرستان اهواز مشغول شده‌اند.

فدعمی با اشاره به پرداخت تسهیلات اشتغال از سوی صندوق مهر امام رضا(ع) گفت: حدود ۳ هزار و ۲۰۰ نفر نیز از طریق دریافت این تسهیلات مشغول به کار شده‌اند.

وی در ادامه به تحقق تمام تعهدات اشتغال در شهرستان اهواز خبر داد و یادآور شد: در سال ۱۳۸۹ انجام این تعهدات به ۱۲۰ درصد رسید.

رئیس شورای اداری اهواز ادامه داد: در سال ۱۳۹۰ نیز انجام تعهدات اشتغال در شهرستان اهواز به ۱۰۵ درصد رسید و این آمار در سال گذشته ۱۰۶ درصد بوده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • اعزرائیل این همه بیمارستان این همه امکانات یکی از این بیمارستان ها رو سربندر بزنید مگه ما آدم نیستیم