“محمد طاهای ماه عسل” پیدا شد +تصویر

خورنا: در ۲۹ خردادماه امسال وقوع یک فقره کودک‌ربایی در منطقه نارمک، به کلانتری ۱۲۷ نارمک اعلام شد. زنی جوان، با وضعیتی بسیار پریشان ضمن مراجعه به کلانتری به مأموران اعلام کرد که پسرهشت ماهه‌اش به نام “محمدطه” در حالی که او را برای مدت بسیار کوتاهی داخل کالسکه و در مقابل در مغازه تنها گذاشته، ربوده شده است، با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع «ربایش کودک» و به دستور بازپرس شعبه یازدهم بازپرسی دادسرای ناحیه ۲۷ تهران، پرونده برای انجام تحقیقات در اختیار اداره یازدهم پلیس‌آگاهی تهران‌بزرگ قرار گرفت.

مادر “محمدطه”، در اظهاراتش به کارآگاهان اداره یازدهم گفت: در حالی که پسرش را داخل کالسکه و در مقابل در مغازه گذاشته و او نیز خوابیده بود، برای لحظه‌ای کوتاه و برای خرید عروسک وارد مغازه عروسک‌فروشی شده بودم اما هنگام بازگشت از داخل مغازه با کالسکه خالی محمدطه روبرو شدم و متوجه شدم که پسرم را دزدیده‌اند که با توجه به حساسیت موضوع، کارآگاهان اداره یازدهم با مراجعه به محل ربایش به تحقیق از کسبه پرداخته و اطلاع پیدا کردند که “محمدطه” توسط زنی حدود ۳۵ ساله با روسری قرمز و مانتوی بنفش ربوده شده و این زن، پس از اقدام به ربایش کودک و پیش از خروج مادر محمدطه از داخل مغازه به سرعت از محل متواری شد.

همزمان با انتشار تصاویر محمدطه از طریق رسانه‌ها، پدر و مادر محمدطه نیز در بسیاری از مساجد محل سکونت خود در شرق تهران اقدام به پخش‌کردن تصاویر محمدطه کرده بودند تا اینکه در ساعت ۲۰:۳۰ روز شنبه ۳۱ خردادماه یکی از شهروندان مراجعه‌کننده به مسجد امام‌رضا (ع) در انتهای اتوبان شهیدباقری با شماره تلفن اعلام شده در آگهی فقدانی محمدطه تماس گرفته و عنوان کردند که پسربچه‌ای را که شباهت بسیار زیادی به محمدطه دارد را داخل شبستان مسجد پیدا کرده است، پدر و مادر محمدطه با کارآگاهان اداره یازدهم پلیس‌آگاهی تماس گرفته و همزمان با مراجعه به مسجد امام‌رضا، محمدطه را مشاهده می‌کنند.

پدر و مادر محمدطه و کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران‌بزرگ، پس از پیداشدن محمدطه و اطمینان از سلامت وی او را به خانه منتقل کردند که پدر و مادر محمدطه در همان اظهارات اولیه خود عنوان داشتند: از تمام شهروندان تشکر می‌کنم؛ در طول مدت ۵۹ روزی که محمدطه گمشده بود، بسیاری از شهروندان که تاکنون آنها را ندیده و نمی‌شناسیم، با ارسال پیامک‌های متعدد عنوان می‌کردند که هر روز و در هنگام نماز در حال دعاکردن هستند تا خداوند محمدطه را به ما باز گرداند. خیلی از مردم در پیامک‌های خود عنوان کرده بودند که برای پیداشدن محمدطه نذر کردند. ما نیز تصمیم گرفتیم تا اگر خداوند پسرمان را به ما باز گرداند، اولین کارمان این باشد که محمدطه را به زیارت امام‌رضا (ع) ببریم و حالا که پسرمان در مسجدی به نام امام رضا پیدا شده، واقعا نمی‌دانیم چگونه احساس خود را بازگو کنم.

سرهنگ عباسعلی محمدیان، رییس پلیس‌آگاهی تهران‌بزرگ، ضمن تبریک به خانواده این کودک گفت: در حال حاضر تحقیقات تکمیلی برای شناسایی ربایندگان همچنان در دستور کار اداره یازدهم پلیس‌آگاهی تهران‌بزرگ قرار دارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • فاطمه خدا رو صد هزار مرتبه شکر خیلی خوشحال شدم پیدا شده:)))))))
  • ناشناس khodaro shokr tabrik migam behetoon khoda vasatoon hefz kone vaghan hame khanevadam doa kardim