حذف بخشی از جامعه از دریافت پول یارانه / جلسات انتخاباتی جریان انحرافی

خورنا: موسوی‌خوئینی‌ها ممنوع‌الخروجی خود را دوباره تکذیب کرد؛ پاراف نامه، شماره موبایل مسئول دولتی را لو داد ؛ میهمانی اصولگرایانه در پاستور و… از مهمترین اخبار ویژه روزنامه های امروز سه شنبه ۲۶مهرماه ۱۳۹۰ می باشند.

به گزارش سرویس ویژه مهر روزنامه های کشور در صفحات خود به برخی اخبار، مصاحبه ها و مطالب ویژه ای اشاره کرده اند که مرور آنها می‌تواند برای مخاطبان جذابیت داشته باشد:

واگذاری ساختمان های خیرین به مدارس غیرانتفاعی

روزنامه خراسان در شنیده های خود نوشت‌: بر اساس تصمیم یک مسئول استانی، تعدادی از ساختمان های ساخته شده توسط خیرین مدرسه ساز به موسسه های غیر انتفاعی واگذار شده که این موضوع نارضایتی و اعتراض خیرین و مردم را به همراه داشته به گونه ای که بعضی از این خیرین اعلام کرده اند با وجود رویه فوق و عدم عذرخواهی مسئولان آموزش و پرورش، دیگر حاضر به ساخت مدرسه نیستند.

پاراف نامه، شماره موبایل مسئول دولتی را لو داد

خراسان در خبر دیگری آورده : یک مسئول ارشد دولتی پس از پاراف یک نامه به یکی دیگر از مدیران اجرایی، شماره تلفن همراه خود را در گوشه نامه درج می کند تا در صورت وجود هرگونه ابهام، آن مسئول اجرایی با وی تماس بگیرد. اما بر اثر یک اشتباه اداری، کپی این نامه در تابلو اعلانات یک اداره بزرگ دولتی درج و باعث شده ظرف چند روز صدها کارمند و ارباب رجوع برای حل مشکلات خود به این مدیر ارشد، پیامک و تلفن بزنند.

میهمانی اصولگرایانه در پاستور

یکی دیگر از نشست‌های هم‌اندیشی نمایندگان فراکسیون اصولگرایان مجلس با محمود احمدی‌نژاد به‌عنوان رییس‌جمهور برگزار شد. در‌حالی‌که در هفته‌های اخیر بحث تخلف مالی ۳۰۰۰ میلیارد تومانی، شکایت و سوال از رییس‌جمهور و اتهام آمریکا علیه ایران سر زبان‌ها بوده اما این موضوع‌ها خیلی در این جلسه جایی نداشت. در همین رابطه محمود احمدی بیغش نماینده شازند در مجلس به روزنامه شرق گفت : بحث خاصی درخصوص مسایل روز میان رییس‌جمهور و نمایندگان اصولگرا مطرح نشده است. اما عضو کمیسیون امنیت ملی تفاوت این جلسه با جلسه‌های قبل را در این می‌داند که رییس‌جمهور تنها چند دقیقه‌ای صحبت کرده و بعد هم به صورت نفر به نفر با نمایندگان راجع به مسایلی که بیشتر حول حوزه انتخابیه‌شان بوده گفت‌وگو کرده است.

برگزاری جلسات توجیهی جریان انحرافی برای انتخابات

روزنامه جوان با اشاره به اینکه جریان انحرافی برنامه های خود را برای بهره گیری از امکانات دولتی کلید زده است، نوشت : جریان انحرافی به منظور تشدید فعالیتهای انتخاباتی خود مقرر کرده است که طی جلساتی تحت عنوان «بررسی وضعیت انتخابات و تحلیل مسائل سیاسی روز » در برخی ادارات به توجیه و بیان نظرات این جریان بپردازد .

موسوی‌خوئینی‌ها ممنوع‌الخروجی خود را دوباره تکذیب کرد!

روزنامه اعتماد به نقل از سایت آهنگ راه نوشت : دبیرکل مجمع روحانیون مبارز با انتقاد از دروغ‌سازی‌های برخی رسانه‌ها، گفته است بعضی از سایت‌ها خبر ممنوع‌الخروجی من را منتشر کرده‌اند. لازم است به آگاهی ملت شریف ایران برسانم که این خبر صد درصد دروغ است و یادآوری می‌کنم که انتشار خبرهای بی‌پایه و اساس و دروغ و تهمت، رسوایی سه میلیارد دلاری را از ذهن و حافظه جامعه پاک نمی‌کند.

لازم به ذکر است این خبر در ماه گذشته نیز منتشر شده بود اما تفاوت عمده این دوخبر اول: آیت الله خطاب کردن موسوی خوئینی ها در خبر جدید و دوم: ربط خبر ممنوع الخروجی وی با اختلاس سه هزار میلیاردی بود!

حذف بخشی از جامعه از دریافت پول یارانه

روزنامه اعتماد در خبری آورده : دولت برای پرداخت ۴۵ هزار تومان به خانوارهای ایرانی ۱۵ هزار میلیارد تومان کسری بودجه تا پایان سال خواهد داشت . به همین دلیل طرحی در مجلس در حال تدوین است که طراحانش در کمیسیون طرح تحول اقتصادی پیش‌بینی می‌کنند از «شکست طرح هدفمند کردن یارانه‌ها» جلوگیری خواهند کرد. این طرح از یک طرف به دولت می‌گوید حق ندارد از دلارهای نفتی به مردم یارانه بدهی و از سوی دیگر از دولت خواهد خواست به هر طریقی که خودش تدبیر می‌کند بخشی از مردم را از لیست پرداخت یارانه حذف کند تا از این پس با کاهش جمعیت یارانه بگیر در کشور ، بتوان کسری پول دولت احمدی‌نژاد را جبران کرد.

شخصیت متهم غیرقابل اعتمادتر است یا سناریونویسان سازمان سیا

روزنامه کیهان نوشت :برخی مقامات آمریکایی معتقدند ماجرای متهم کردن ایران به عملیات تروریستی به مصلحت نیست چون به تنش در منطقه خواهد افزود. این خبر را «رویترز» ضمن گزارشی منتشر کرد و به نقل از یک مقام ارشد دولت آمریکا نوشت: بسیاری در مورد جزئیات این توطئه و نسبت دادن آن به حکومت ایران شک و تردید دارند و به همین خاطر ممکن است به نیت دولت آمریکا برای نتیجه گیری سریع و بهره برداری از این موضوع سوءظن پیدا کنند. خبرگزاری رویترز می افزاید: داده های عجیب مربوط به این ماجرا و از جمله پیشینه و شخصیت غیرقابل اعتماد متهم اصلی، منصور ارباب سیار و مراجعه وی به یک عضو باند مکزیکی قاچاق مواد مخدر که از قضا خبرچین پلیس آمریکا بوده است شک و تردیدهای فراوانی را در مورد این موضوع در میان کارشناسان امور ایران برانگیخته است.

روایت سیدحسن نصرالله از وخامت حال آمریکا در منطقه

روزنامه کیهان نوشت : دبیر کل حزب الله اتهام پراکنی تازه آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران را نشانه ترس از وضعیت بدی دانست که کاخ سفید در شرایط فعلی خاورمیانه سپری می کند. سیدحسن نصرالله در دیدار برخی مسئولان کاروان های حج لبنان با دروغین خواندن اتهامات مقامات آمریکایی علیه ایران گفت: این تهمت های دروغین هیچ ارزشی ندارد و بی تأثیر است چرا که آمریکا می خواهد زمان باقی ماندن خود در عراق را تمدید کند و البته به دلیل ترس از تحقق نیافتن این هدف، در حال حاضر وضعیت بد و نگران کننده ای را سپری می کند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *