امام جمعه سردشت زیدون: پیشرفت روز‌ افزون اسلام در بین مردم جهان؛ بیشترین وحشت دنیای استکبار است

خورنا: حجت‌الاسلام قائمی عنوان کرد:  پیشرفت روز‌افزون اسلام در بین مردم جهان؛ بیشترین وحشت دنیای استکبار است.

امام‌ جمعه سردشت زیدون اسلام را بزرگترین قدرت جهان دانست و بیان کرد: بیشترین وحشت دنیای استکبار از اسلام و پیشرفت روز‌ افزون آن در بین مردم جهان است.

حجت‌الاسلام والسملمین قائمی، امام‌جمعه سردشت زیدون  اظهار کرد: تخریب حرم و بارگاه ائمه بقیع(ع) توسط گروه گمراه وهابیت بهانه‌ای واهی و باطل از طرف این گروه وهابی برای ضربه زدن به اسلام بود.

امام‌جمعه سردشت زیدون در ادامه افزود: همه ما مسلمانان امروز وظیفه داریم بصریت و آگاهی داشته باشیم و فریب عقاید این دسته از گروه وهابیت را نخوریم.

وی ادامه داد: دشمنان اسلام به‌ویژه تکفیری‌ها و وهابیت امروز دلشان برای ما نسوخته است آن‌ها فکر منافع خودشان هستند و دین ما را می‌‌خواهند به خطر بیندازند و دل همه ما مسلمان را خون کنند.

امام‌جمعه سردشت زیدون گفت: امروزه آمریکا و اسرائیل و هم‌پیمانانشان سیلی بزرگی از اسلام خورده‌اند و در تمامی مسائل جهان اسلام دخالت می‌کنند تا بتوانند دست اسلام را از جهان امروز قطع کنند.قائمی اسلام را بزرگترین قدرت جهان دانست و افزود: بیشترین وحشت دنیای استکبار از دنیای اسلام و پیشرفت روز‌افزون اسلام در بین مردم مسلمان است.

وی همچنین، در ادامه با بیان اینکه اسلام حکومتی است که از مستضعفان حمایت می‌کند و دفاع از محرومان را سرلوحه خود قرار داده است، خاطرنشان کرد: وهابیت امروز به دنبال مقدسات اسلامی ما است و با تبلیغات و آموزش از طریق رسانه‌ها می‌خواهد به دروغ اسلام را طوری دیگر جلوه دهد.

قائمی در ادامه افزود: بازگشت غرورآفرین آزادگان سرافراز به مهین اسلامی که در هشت سال دفاع مقدس دلاوری‌ها کردند، نشان داد که ایشان به مراتب در اسارت شجاعت را به ارمغان آوردند.

امام‌جمعه سردشت زیدون عظمت انقلاب اسلامی را مدیون این همه رشادت‌ها و فداکاری‌های آزادگان دانست و یادآور شد: دستاورد چندساله آزادگان در طول دوران اسارت و متحمل شدن سختی‌ها و مشکلات جز دفاع از ولایت و رهبری و شهادت نبوده است.