انتقال ۵۰ بیمار عراقی به بیمارستان‌های مجهز خوزستان

خورنا: استاندار بصره از ایجاد کمیته مشترک برای ورود و خروج زوار در این دو کشور خبر داد و گفت: همچنین مقرر شد با هزینه استان بصره ۵۰ نفر از بیماران عراقی در بیمارستان‌های مجهز استان خوزستان درمان شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، ماجد مهدی النصراوی شامگاه جمعه در نشست خبری که جمعه شب در هتل پارس اهواز برگزار شد، اظهار کرد: در سفر امروز برنامه‌ها و اهداف خوبی دنبال شد که از جمله آنها می‌توان به قراردادهای انعقاد طرح‌های گاز، برق و بهداشت اشاره داشت.

وی اضافه کرد: همچنین مقرر شد با هزینه استان بصره ۵۰ نفر از بیماران عراقی در بیمارستان‌های مجهز استان خوزستان درمان شوند.

استاندار بصره عنوان کرد: در همین راستا طبق هماهنگی‌های صورت گرفته با استاندار خوزستان، کارهای اعزام بیماران اورژانسی با سرعت بیشتری انجام خواهد شد.

وی افزود: هر ساله زوار بسیاری از ایران به کشور عراق سفر می‌کنند که معین شد کمیته مشترکی بین دو کشور، نحوه ورود و خروج و تسهیل در این امر سفر زوار هر دو کشور را بررسی کنند.

النصراوی ادامه داد: در زمینه ساخت و ساز و انبوه سازی نیز تفاهم نامه‌هایی ایجاد خواهد شد و در این زمینه تعامل‌ها بیشتر می‌شود.