به شکرانه رای اعتماد مجلس؛ ندای تکبیر کارگران صنایع پتروشیمی ماهشهر طنین انداز شد

خورنا: کارگران صنایع پتروشیمی بندر امام بنا به دعوت اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی این مجموعه و بر اساس اعلام قبلی به شکرانه رأی اعتماد مجلس شورای اسلامی به کابینهٔ پیشنهادی دولت به مدت دو دقیقه تکبیر سر دادند.

به گزارش خورنا، کارگران صنایع پتروشیمی ماهشهر بنا به دعوت اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی این مجموعه و بر اساس اعلام قبلی به شکرانه رأی اعتماد مجلس شورای اسلامی به کابینهٔ پیشنهادی دولت به مدت دو دقیقه تکبیر سر دادند.

دبیر و سخنگوی اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی صنایع پتروشیمی شهرستان ماهشهر با اعلام این خبر افزود: این اتحادیه در راستای استمرار خلق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی مدنظر مقام معظم رهبری و بر اساس اعلام قبلی، همزمان با آخرین ساعات بررسی کابینهٔ پیشنهادی حجت الاسلام روحانی، توسط نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، رأس ساعت ۱۲ پنجشنبه به مدت ۲ دقیقه در محل کار خود با سر دادن تکبیر، ضمن قدردانی از نعمات الهی، بار دیگر بر بندگی خود در پیشگاه خداوند متعال تأکید نمودند.

قربان درویشی گفت: خوشبختانه به جز در مجتمع‌های پتروشیمی فجر و امیر کبیر، در بیش از ۹۰ درصد دیگر از شرکت‌های موجود در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، این مراسم با حضور گرم و پرشور کارگران برگزار شد.

وی در پایان از ریاست و نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای رأی اعتماد به اکثریت قاطع کابینه پیشنهادی ریاست جمهوری تشکر و تقدیر نمود و ابراز امیدواری کرد حضور دو وزیر مرتبط و کاردان مانند علی ربیعی و بیژن نامدار زنگنه باعث رفع تنگناهای موجود در جامعهٔ کارگری، به خصوص جامعه کارگری صنعت نفت شود.