پیام تبریک مسئول روابط عمومی فرمانداری بندر ماهشهر به مناسبت روز خبرنگار

خورنا:  محمدرضا دریس  در پیامی به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار، این روز را به همه خبرنگاران،‌ روزنامه نگاران و فعالان عرصه اطلاع رسانی تبریک گفت.

به گزارش خورنا از ماهشهر در این پیام آمده است: فرارسیدن ۱۷ مرداد سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی که به نام روز خبرنگار مزین و نامگذاری شده است را به تمامی مدیران مسئول و سردبیران، صاحبان اندیشه و قلم، پیشگامان و تلاشگران عرصه خبر و رسانه، روزنامه نگاران، خبرنگاران، عکاسان خبری و جامعه اطلاع رسانی استان  و شهرستان صمیمانه تبریک گفته و توفیق روزافزون همه اصحاب قلم را از درگاه حضرت احدیت خواستارم .

این پیام می افزاید: بدون شک خبرنگاران و اصحاب رسانه از طلایه داران راستین عرصه اطلاع رسانی و از منتقل کنندگان اصلی اخبار و اطلاعات روز آمد در سطح  افکار عمومی محسوب می شوند که نقش انکارناپذیری را در ارتقای و اعتلای بینش سیاسی و اجتماعی مردم، افزایش نشاط و اعتماد اجتماعی و جلب همکاری و مشارکت مردم در راستای توسعه و تعالی کشور ، استان وشهرستان  برعهده دارند.

جای بسی افتخار است که در استان خوزستان و در شهرستان بندر ماهشهر نیز این قشر بی ادعا و زحمتکش با تلاش مستمر، راستگویی، صداقت، مسئولیت شناسی  و صبر و شکیبایی می کوشند تا زمینه ارتباط صادقانه سازمانها با مردم را فراهم نموده در تنویر افکار عمومی جامعه نقش مهمی را ایفا کنند.

در پایان آمده است بدینوسیله ، محمدرضا دریس مسئول روابط عمومی فرمانداری شهرستان بندر ماهشهر ، فرارسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار را تبریک گفته و امید دارد همواره در سایه الطاف خداوند متعال و عنایات حضرت ولی عصر(عج) در عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری در سال مزین به نام جهاد اقتصادی و خدمت صادقانه در همه عرصه ها پیروز و مستدام باشید.