تهدیدی چندین ساله در شهرستان باوی +تصاویر

خورنا: معظل بزرگی که اهالی روستاهای اطراف شهر ملاثانی و شهرستان باوی با آن دست و پنجه نرم می کنند ترافیک به بار آمده از سوی  ماشین های سنگین (تریلر های ۱۸ چرخ و…) می باشد.

به گزارش خورنا به نفل از باوی نیوز، در طول هفته شاهد این هستیم که این نوع ماشین ها در کنار جاده کم عرض که از پل روستای بندقیر شروع و به پلیس راه اهواز -مسجدسلیمان که در ورودی شهرستان می باشد پارک کرده و منتظر فرصتی برای فرار از قانون می باشند.

راننده های این گونه ماشین ها در روستاهای بندقیر، جلیعه، دراویزه، ندافیه و حتی ۳ کیلومتری پلیس راه جاده را پارکینگ خود فرض کرده تا وقتی که کمک راننده خود که در مقابل پلیس راه نشسته اند به آنها خبر حرکت را برسانند.

یکی از مشکلات دیگر در شیوه ی حرکت این نوع ماشین ها می باشد که  تریلرها دوطرف جاده را گرفته و دو برابر سرعت تعیین شده در کوی ابوذر (ندافیه) به حرکت در می آیند.

ماموران تلاشگر و زحمتکش پلیس راه دو هفته ای یک بار با آنها مواجه شده و درگیری بوجود می آید .

هر فرد یا کسی (مسئولان یا مردم عادی)  که بخواهند می توانند این گزارشی را که برای چندمین بار از این پایگاه  می خوانند به صورت کاملا عینی هر روز مشاهده کنند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ناشناس مطالب خیلی خوب بودولی کو گوش شنوا.وقتی پلاک ماشین رومخدوش میکنند ومامورپلیس روباپول میخرندخدانکندکه بااین کامیونهاروبروبشیم که بصورت گله ای حرکت میکنند خدابه داد مابرسد.....دوستی هستم ازدیار دراویزه