حل مشکل آبرسانی مجتمع هاشم‌نژاد حمیدیه در گروی تأمین اعتبار

خورنا: مدیر اداره آبفای روستایی اهواز گفت: برای تکمیل پروژه مجتمع آبرسانی روستایی هاشم‌نژاد به اعتبار نیاز داریم که در صورت تأمین اعتبارات لازم مشکل آب ۸ روستایی باقی‌مانده از این طرح حل می‌شود.

رجب حمادی در گفت‌وگو با ایسنا اظهارکرد: قرار بود در قالب طراحی ۴۳ روستایی مجتمع هاشم‌نژاد حمیدیه آبرسانی شود که هنوز ۸ روستا، معادل ۶ درصد کل طرح به دلیل عدم تأمین اعتبار آبرسانی نشده‌اند.

وی افزود: پروژه مجتمع آبرسانی روستایی هاشم‌نژاد از سال ۸۷ آغاز شده اما هنوز تکمیل نشده است. در ۲ سال‌گذشته هیچ‌گونه اعتباری به این پروژه اختصاص نیافته است.

حمادی تصریح‌کرد: برای اتمام و تکمیل این پروژه حدود ۲ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که اگر این اعتبار اختصاص یابد، امکاناتی همچون مخازن و شبکه‌های داخلی و انشعابات خانگی و ایستگاه تقویت فشار احداث می‌شود.

وی عنوان‌کرد: هم‌اکنون آب ۸ روستای فاقد آب از طریق تانکر قابل تأمین است که این آب به آب شرب و شست‌وشو اختصاص می‌یابد.

حمادی درباره روستاهای مسیر خسرج گفت: با افزایش گرما و وجود انشعابات غیرمجاز یکی از روستاهای این بخش گاهی دچار قطعی آب می‌شود؛ این روستا آخرین روستا این مسیر است و با تأسیسات آبرسانی ما فاصله دارد و بر اثر مصرف بی‌رویه و انشعابات غیرمجاز کمبود آب پیدا می‌کند که این انشعابات غیرمجاز شناسایی شده و در صورت جمع‌آوری مشکل این روستا هم حل می‌شود.