دانش‌آموزان شادگانی در کانکس تحصیل می‌کنند

به گزارش خورنا به نقل از خرگزاری فارس: نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه در حال حاضر دانش‌آموزان شادگانی در کانکس به تحصیل می‌پردازند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مجید ناصری‌نژاد اظهار داشت: متاسفانه وضعیت فضاهای آموزشی در سطح شهرستان شادگان نامناسب است.

وی خاطرنشان کرد: باوجود جمع‌آوری مدارس کپری، در حال حاضر دانش‌آموزان محروم شادگانی در کانکس به تحصیل می‌پردازند.
نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی افزود: امکانات و فضاهای آموزشی در سطح شهرستان شادگان بسیار اسفناک و نیازمند توجه مسئولان کشوری و استانی است.
وی ادامه داد: مدارس موجود در این شهرستان متاسفانه قدمت زیادی دارند و از نظر ایمنی و مقاومت در وضعیت نامناسبی به سر می‌برند.
ناصری‌نژاد تصریح کرد: فضای آموزشی استاندارد یکی از مهم‌ترین خواسته‌های دانش‌آموزان شادگانی است که امیدواریم مسئولان نسبت به این موضوع مهم اهتمام بیشتری بورزند.
وی در ادامه گفت: در سفر سوم هیئت دولت به استان خوزستان مجوز استخدام ۴۴۱ نیروی انسانی بومی در آموزش و پرورش شادگان صادر شد.
نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: با صدور این مجوز تلاش‌های متعددی به‌منظور اجرایی شدن آن صورت گرفت اما متاسفانه به‌دلیل عدم وجود زمینه جذب و صدور مجوز نتوانستیم این مصوبه را اجرایی کنیم.
وی اظهار داشت: در حال حاضر بعد از پیگیری مستمر از طریق معاون توسعه و نیروی انسانی رئیس جمهور نامه‌ای از سوی این معاونت به وزیر آموزش وپرورش ارسال شده و همچنان منتظر پاسخ وزیر هستیم.
ناصری‌نژاد خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه در آموزش و پرورش شادگان با مشکل کمبود نیروی انسانی مواجه هستیم به‌دلیل نداشتن مجوز استخدام اجازه استفاده از نیروی فارغ‌التحصیل بومی را نیز نداریم.
وی افزود: وضعیت آموزش و پرورش شادگان نیازمند برنامه‌ریزی دقیق و ارائه راه‌کار برای رفع مشکلات موجود است که امیدواریم وزارت آموزش و پرورش و مسئولان استانی در این زمینه همکاری داشته باشند.
نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: درصورت اجرایی شدن مصوبه استخدام نیروی انسانی بخش عمده‌ای از مشکلات آموزشی این شهرستان مرتفع می‌شود.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد: مسئولان نسبت به آموزش و پرورش دانش‌آموزان مناطق محروم اهتمام ویژه‌ای بورزند و از هدررفت این سرمایه‌های انسانی جلوگیری کنند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *